"לתת מרגוע לנפש הכואבת ולשמר את זכרה"
שתפו: מיקה לוויט, חיילת צה"ל בודדה, מתה בנסיבות טרגיות במהלך שירותה בבסיס הדרום. בפוסט מרגש של בני משפחתה שזכה לאלפי שיתופים בפייסבוק, נכתב כי לא היו סימנים מקדימים לאסון והוא קורא למי שבא במגע עימה, לסייע במטרה לשפוך אור על נסיבות מותה

אלפים רבים מבני הקהילה הישראלית נענו בשבוע שעבר לקריאה ללוות את מיקה לוויט ז"ל, למנוחת עולמים בבית העלמין מגן דויד בפלורידה. לוויט, חיילת בודדה, בתם של אורית וטל המתגוררים בבוקה רטון לאחר שעברו אליה מלוס אנג'לס, התנדבה לשירות בצה"ל ונפטרה בנסיבות טרגיות בזמן שירותה בבסיס בדרום הארץ.

כעת, בני משפחתה העלו בימים האחרונים פוסט מרגש בו ניכרת התהייה העצומה, כיצד בחורה המתוארת לדבריהם כ"חייכנית וחזקה...שמה קץ לחייה באופן טרגי ומפתיע". המשפחה מבקשת מכל מי שבא עימה במגע בחודשים האחרונים, לספק בדל של מידע ולשפוך מעט אור שיסייע בפתרון התעלומה.

מיקה לוויט ז"ל צילום: פייסבוק

בפוסט שכבר זכה לאלפי שיתופים בפייסבוק, מספרת המשפחה כי "מיקה הגיע לפני יותר משנה מפלורידה במטרה לשרת בצה"ל כחיילת בודדה..חדורת מוטיבציה והתלהבות, היא רצתה לשרת ביחידה קרבית כלחמת ומפקדת ועד מהרה הפכה להיות חיילת מצטיינת בקרקל. לפני כחודשיים יצאה לקורס מכ"יות בהתרגשות גדולה".

לכל אורך הפוסט, ניתן להבין מרוח הדברים בו, כי לא היו סימנים מקדימים לנטייה אובדנית כלשהיא ורב הנסתר על הגלוי בנסיבות שהובילו לטרגדיה הקשה. זו הסיבה לבקשתה של המשפחה ממי שפגש או שהה לצידה לספר "אם יש משהו שאתם יודעים, ראיתם או הרגשתם בחודשים האחרונים במסגרת היכרותכם עם מיקה".

לדברי המשפחה, "למרות התחקיר הצבאי המתנהל כעת, וללא קשר לממצאים שעוד יתגלו" הם מאמינים כי חבריה של מיקה, "יוכלו לשפוך אור על מה שעבר עליה לאחרונה" ובכך "לתת מרגוע לנפש הכואבת ולשמר את זכרה". 

מספר הטלפון בישראל ליצירת קשר עם המשפחה - 0546755576

YOU MIGHT ALSO LIKE