בתום מצוד: רשויות החוק עצרו את האסירים הנמלטים
שני חברי כנופיה המרצים עונש מאסר בכלא השתחלו לתוך חור שיצרו בתקרת השירותים וחמקו דרך רווח בין שני קירות פנימיים. חיפושים נרחבים אחריהם הובילו הבוקר ללכידתם והם הוחזרו למתקן הכליאה במחוז מונטריי

שני חשודים ברצח שהצליחו במהלך הסופ"ש להמלט מכלא מחוז מונטריי שבקליפורניה, נתפסו לאחר מרדף שארך מספר ימים. סנטוס פונסקה בן ה-21 וג'ונתן סלזאר בן ה-20 נכלאו בחשד לשני מקרי רצח שונים.

הם הצליחו להמלט באמצעות חור שחפרו בתקרה, עברו באזור התחזוקה ופתחו מחסום קטן שבדרך כלל נעול אך לא היה באותו הרגע בשל עבודות בנייה שמתקיימות במקום, כך לדברי משרד השריף המחוזי.

צילום קרוב של החור דרכו נמלט הצמד. צילום: כלא מחוז מונטריי

אמש הודיע השריף כי השניים, חברי כנופיות נפרדות, נלכדו ונלקחו בחזרה למחוז מונטריי.

העובדה שהחור בקוטר 22 על 8 אינץ' שנוצר בתקרת השירותים, לא היה בטווח מצלמת האבטחה, סייעה לצמד לברוח באמצעותו. בהמשך הם עברו דרך רווח בעובי 11 אינץ' בין שני קירות פנימיים המכילים את צנרת המתחם.  אז הם בעטו בעוצמה במחסום עד לפתיחתו, ולאחר מכן טיפסו מעל לגדר שהותקנה מסביב לאזור הבנייה.

זווית נוספת של החור והחדר

סלאזר וקטין נוסף נעצרו בקיץ האחרון בחשד להתנקשות בחייו של חיימה מרטינז בן ה-20, בזמן שהיה במכוניתו עם בת זוגו ובנו בן השנה וחצי. מרטינז מת במקום ובת זוגו שנורתה גם היא, טופלה ושוחררה. לפעוט לא נגרם כל נזק.

חלל הצנרת הפנימי דרכו עברו השניים

פונסקה אחראי לרציחתם בשנה שעברה של לורנזו אקוסטה בן ה-37 וימים ספורים לאחר מכן, של ארנסטו קרוז בן ה-27. אקוסטה נורה למוות בזמן שניהל במכוניתו שיחת פייס טיים עם אשתו שבמקסיקו. גם קרוז נרצח כשהוא בתוך כלי רכבו.

כעבור זמ לא רב, נעצרו בני הזוג בחשד למעורבות ברציחות והורשעו.

מימין: סנטוס פונסקה וג'ונתן סלזאר

YOU MIGHT ALSO LIKE