מחזה לא שגרתי: דב נלכד במשאית נוסעת
השוטרים לא ידעו אם להאמין לדיווח שהתקבל בשעות הבוקר המוקדמות, אך הסתבר שהוא היה מדויק ודב אכן נכנס למשאית זבל שנסעה בכביש מהיר. רשת מנעה את בריחתו, ובזמן שהשוטרים ניסו להחליט כיצד לפעול, הדב חמק מהרשת וברח ליער סמוך

אירוע חריג למדי נרשם אתמול בצפון קרוליינה כאשר במוקד החירום 911 התקבלה פנייה מנהג שטען כי הוא נוסע בכביש המהיר מאחורי משאית זבל שבה יש דב.

הרשת מנעה את בריחת/נפילת הדוב (צילום: משרד השריף של מחוז ברטי)

נהג משאית הזבל כלל לא ידע שיש לו "נוסע" נוסף, וככל הנראה השניים נסעו במשך קרוב לשעה כאשר הדב "שוחה" בין כמות הגדולה של זבל בחלקו האחורי של המשאית. החוק בצפון קרוליינה מחייב משאיות זבל לחבר רשת שתמנע מהאשפה לעוף בנסיעות בכבישים מהירים כפי שקרה אתמול, ורשת זו ככל הנראה גם מנעה מהדב לברוח.

שוטרי משטרת הכבישים המהירים של צפון קרוליינה הוזעקו למקום וסימנו לנהג לעצור בצד. הנהג היה המום לחלוטין מהנעשה, וביחד עם השוטרים הם ניסו לחשוב על הדרך הבטוחה ביותר לשחרר את הדב. בסופו של דבר הוחלט לשחרר את הדב כאשר המשאית תגיע ליעדה. לפתע הצליח הדב להשתחרר מהרשת ולברוח בחזרה אל היער הסמוך לכביש המהיר.

הדב מקרוב (צילום: משרד השריף של מחוז ברטי)

"אולי אנחנו צריכים לערוך פסטיבל דובים שחורים", כתב משרד השריף של מחוז ברטי בחשבון הפייסבוק שלו, והוסיף תמונה של האירוע. "תאמינו או לא, זו הפעם השנייה בחודשים האחרונים שאירוע כזה קורה", ציינה המשטרה.

YOU MIGHT ALSO LIKE