6 טיפים להתמודדות עם שקיות מתחת לעיניים
בין אם מדובר בגנטיקה או גורמים משתנים כמו שינה או הזדקנות – יש מספר טריקים קטנים שיכולים לעשות את ההבדל ולהבהיר את העיגולים השחורים או להוריד בנפיחות

אם את או אותה מתמודדים עם שקיות וגוון כהה מתחת לעיניים – בין אם זה בגלל גנטיקה או גרומים אחרים כמו שינה לקויה, אלרגיות, הזדקנות או חשיפה כרונית לשמש - פשוט דעו שאתם לא לבד. שקיות מתחת לעיניים הן תופעה נפוצה מאוד, אבל החדשות הטובות הן שיש רשימה ארוכה של דרכים לטפל בהן, רבות מהן יכולות להיות מאוד יעילות וניתן לבצע אותן בקלות בבית.

כדי לגלות מה שווה לנסות, מגוון מומחים הביאו את הטיפים והטריקים הכי טובים שלהם להפחתת העיגולים השחורים. הנה כמה מהנבחרים:

השתמשו בקרם עיניים עם קפאין

"קפאין, כמרכיב, פועל על ידי הצרת כלי הדם, מה שעוזר להפחית נפיחות מתחת לעיניים ולהבהיר את העור", הסבירה ד"ר מריסה גרשיק, דרמטולוגית מניו יורק. "כמה דוגמאות לקרמי עיניים המכילים קפאין שאני ממליצה עליהם הם קרם העיניים להפחתת נפיחות של TruSkin וקרם העיניים לחידוש העור של CeraVe".

נסו שקיות תה קרות או פושרות

אחת מהדרכים האהובות על דספינה דניאלידיס להפחתת שקיות מתחת לעיניים היא הנחת שקיות תה קרות או פושרות על האזור והשארתן למשך 15 עד 20 דקות. אשת האתסטיקה ממונטריאול ממליצה על תיוני קמומיל מכיוון שיש לו תכונות מרגיעות באופן טבעי.

גם ד"ר גרשיק ממליצה על שיטה זו, אך היא מעדיפה שקיות תה עם קפאין. "הקפאין בשקיות תה שחור או ירוק מצמצם כלי דם, מה שמפחית את האדמומיות והנפיחות בנוסף לאנטי-אוקסידנטים שעוזרים להבהיר את עור מתחת לעיניים", היא אמרה.

שמרו על מוצרי הטיפוח שלכם במקום קריר

"שמירה של מוצרי טיפוח במקרר יכולה להציע יתרון קירור נוסף לעור שיכול לעזור בהפחתת נפיחות", אמרה ד"ר גרשיק. זה נכון לכל המוצרים שאתם מורחים על אזור העיניים, כולל סרומים והמרכך הכולל שלכם. שקלו להשקיע במקרר טיפוח אם אתם מוצאים ששיטה זו עוזרת.

הימנעו מיותר מדי אלכוהול ומלח

ד"ר גרשיק הסבירה שביצוע שינויים מסוימים באורח החיים - כמו שיפור הרגלי השינה והימנעות מצריכת יתר של סוכר ונתרן - יכולים לסייע בהפחתת שקיות מתחת לעיניים גם כן.

"נסו להימנע מצריכת אלכוהול ומלח כדי למזער נפיחות בפנים, מכיוון שאלו יכולים להיות מייבשים ולתרום לנפיחות", היא אמרה. צריכה יתר של אחד משני אלו יכולה לגרום לגופך לשמור על מים, מה שיגרום לך להיראות נפוח. אפילו אם תוכלו לצמצם את צריכתכם, זה יעשה הבדל חיובי ברמת הנפיחות שתחוו.

השתמשו בגלגלת פנים קרה או בקרח על האזור

"גלגלות פנים קרות יכולות להפחית זמנית נפיחות על ידי שיפור הזרמת הדם והרגעת האזור", אמרה ד"ר גרשיק.

גם אמנית האיפור מלוס אנג'לס, שאנל טמפל, תומכת בשיטה זו ומעדיפה להשתמש בקרח במקום.

"זה היה אחד השינויים הגדולים ביותר בשגרה שלי, ואני מעודדת את לקוחותיי לתרגל את זה בבית", היא אמרה. "תפסו קוביית קרח והחליקו אותה על כל הפנים ומתחת לעין כדי להסיר כל נפיחות ולהגביר את זרימת הדם".

שתו יותר מים

עובדה לא כל כך כיפית: חוסר הידרטציה יכול גם להיות גורם תורם לשקיות מתחת לעיניים. לכן, שאפו לצרוך כשמונה עד עשר כוסות מים ביום, אם לא יותר.

YOU MIGHT ALSO LIKE