דרמטולוגית פונה לנשים: אתן מגלחות באופן שגוי
רופאת עור ממיסיסיפי שיתפה סרטון בטיקטוק בו היא נתנה שלוש עצות לחוויית גילוח נעימה ותוצאות חלקות וזוהרת – גם ל"בנות עצלניות כמוני"

ד"ר לינדזי זובריטסקי, דרמטולוגית מוסמכת ממיסיסיפי, משתפת שלושה טיפים לחווית גילוח אידיאלית - לגלח בכיוון צמיחת השיער, להשתמש תמיד בג'ל או קרם גילוח ולעשות פילינג לעיתים קרובות.

"למי שרוצה תוצאות גילוח זוהרות, חלקות וללא צריבות מסכין", אמרה זובריטסקי ל-1.4 מיליון העוקבים שלה בטיקטוק, בסרטון שאורכו כדקה אחת.

תחילה, היא אמרה, שרוב גדול של הנשים מגלחות לכיוון הלא נכון. "גילוח נגד כיוון צמיחת השיער גורם למיקרו-טראומות וחתכים בעור – אשר יכולים לגרום לדלקות, גירוי וחיידקים", הסבירה רופאת העור.

גם להעביר את הסכין על עור יבש היא טעות, והדרמטולוגית מתעקשת שיש להשתמש בג'ל או קרם לגילוח – או אפילו סבון מוצק יכול לעשות את העבודה. "ג'לים וקרמים לגילוח בדרך כלל מספקים סיכה טובה יותר, מה שמאפשר גילוח חלק יותר", זובריטסקי הוסיפה.

כמו כן, היא ממליצה לעשות לפחות פעם או פעמיים בשבוע פילינג, אחרת "אתן עושות לעצמן עוול".

כך, היא אמרה, "יהיה פחות זבל על העור שהתער יכול להיתקע בו", וזה "גם יקטין את כמות החיידקים על העור, שלפעמים נכנסים לנקבובית השיער, גורמים לדלקת ולפצעי גילוח".

זובריטסקי אמרה ש"בנות עצלניות" כמוה יכולות להסתדר על ידי שימוש בסבון גוף עם חומצה סליצילית במקלחת פעמיים בשבוע או שטיפה עם בנזויל פרוקסיד, שהורג חיידקים מתחת לעור, או היביקלנס, נוגד חיידקים לעור ברמה רפואית.

YOU MIGHT ALSO LIKE