חשש בלוס אנג'לס: נוסעים בשדה"ת נחשפו לחולה חצבת
המחלה, שהיא מדבקת מאוד ועלולה להוביל למצבים בריאותיים קשים, אובחנה בקרב אדם שטס מגרמינה ל-LAX, ערך עצירת ביניים של כחמש שעות וטס לאזור אחר בקליפורניה

מחלקת הבריאות של לוס אנג'לס מזהירה את התושבים מפני חשד להתפרצות חצבת, אחרי שנוסע שאובחן כחויובי ביצע טיסת קונקשן בשדה התעופה הבינלאומי LAX.

על פי ההודעה לעיתונות שפורסמה על ידי מחלקת הבריאות המקומית, ב-19 במאי בשעה 3:04 אחר הצהריים, נוסע החולה בחצבת שהיה על סיפון טיסת לופטהנזה LH452 בקו שבין מינכן בגרמניה ללוס אנג'לס, עבר בשער 156 בטרמינל הבינלאומי של טום ברדלי.

(צילום: Getty Images)

לאחר עצירת ביניים של חמש שעות, בסביבות השעה 8:00 בערב הנוסע עלה לטיסת לופטהנזה LH7852 מטרמינל 7, שער 82 אל העיר פרנזו.

"אנשים ששהו בטרמינל הבינלאומי LAX Tom Beadley בין השעות 3:04 בערך עד 9:00 בערב, ייתכן שהם נחשפו לנוסע הזה ועלולים להיות בסיכון לפתח חצבת", נמסר מפקידי הבריאות של המחוז, שמטפלים בנושא ביחד עם המרכז לבקרת מחלות ומניעתן.

"אנשים שנחשפו צריכים לוודא שהם חוסנו נגד חצבת... ואם הם לא חלו בעבר וטרם קיבלו חיסון כזה, הם נמצאים בסיכון לפתח חצבת בין שבעה ל-21 ימים לאחר החשיפה", טענה המחלקה, שהוסיפה כי אם אנשים חושדים שהם נחשפו אך לא פיתחו תסמינים עד ה-9 ביוני, הם כבר לא בסיכון.

ד"ר מונטו דייויד, קצין הבריאות של המחוז, אמר כי חצבת "עלולה להוביל למחלה קשה", והיא "מדבקת מאוד עבור אלה שאינם חסינים מפניה... היא עלולה לגרום לסיבוכים רציניים עבור ילדים צעירים ומבוגרים פגיעים".

התסמינים של חצבת כוללים חום גבוה, שיעול, נזלת, עיניים אדומות ודומעות, כתמים לבנים זעירים בפה ופריחה שמתחילה בד"כ בפנים ומתפשטת לשאר הגוף.

אם אתם חושדים שנדבקתם, הישארו בבית והודיעו לרופא שלכם רק דרך הטלפון, הימנעו לחלוטין מלהגיע למרכז הרפואי.

YOU MIGHT ALSO LIKE