בלב ניו יורק: בן 30 הכה ילדה בת 9 מבלי סיבה
החשוד טען כי הוא נקט באלימות כי היה "צמא" אך גם התעקש ש"פגע בה בטעות" – מה שכנראה לא ישכנע את השופטים שכן יש לו היסטוריה של תקיפת נשים רנדומליות ברחוב

גבר נעצר בחשד שחבט ללא סיבה בפניה של ילדה בת 9 בגראנד סנטרל טרמינל שבניו יורק, כאשר הוא טען בפני המשטרה שעשה זאת שעשה זאת בגלל שהוא היה "צמא".

ז'אן קרלוס זרזואלה בן ה-30 מואשם כי ביום שבת בסביבות השעה 11:50 הכה את הילדה, שעמדה ליד אמה, ואז נמלט מהמקום.

כוחות אבטחה של המטרפולין העניקו סיוע לבת ה-9, שאמרה כי כואב לה ושהיא מסוחררת. היא נלקחה לבית חולים מקומי והיא צפויה להחלים במהירות.

זרזואלה אמנם ברח מהמקום, אך הוא מוכר למשטרה שכן בתחילת החודש, ב-4 באפריל, הוא היכה אישה מספר פעמים והותיר אותה עם אף מדמן ועין נפוחה. הוא הועמד לדין באשמת תקיפה והטרדה, אך שוחרר מסיבה שאינה ברורה בשלב זה.

אחרי שנעצר על ידי כוחות הביטחון בשל התקיפה האלימה של הילדה בת ה-9, החשוד בן ה-30 טען בפני החוקר כי "הכיתי את הילדה בפנים כי הייתי צמא. יכול להיות שפגעתי בה בטעות".

כעת, הוא עומד בפני שני סעיפים של תקיפה מדרגה שלישית, סיכון טובת הילד והטרדה מדרגה שנייה.

מדובר במקרה מזעזע אך לא מאוד חריג. לאחרונה נראתה עלייה מדאיגה מאוד של גברים נותנים אגרופים לנשים רנדומליות בכיר ניו יורק.

בחודש שעבר, למשל, תושב ברוקלין סקיבוקי סטורה בן ה-40, נעצר והואשם בגין שהכה צעירה בת 25 ברחוב ופצע אותה. גם לאותו עבריין אלים יש היסטוריה ארוכה של תקיפות דומות, והוא נעצר מספר פעמים בששת החודשים האחרונים – אך גם במקרה הזה, המשיך להשתחרר לחופשי.

YOU MIGHT ALSO LIKE