מה שתראו בתמונה יקבע: אתם אנשים קלילים או שאתם חושבים יותר מדי
אישה או פרחים? האשליה האופטית הזו שהפכה ויראלית ברשתות החברתות אמורה להגיד הרבה על האישיות שלכם – וגולשים רבים טוענים שהפרשנות היא "מדויקת"

אשליה אופטית שהפכה ויראלית ברשתות החברתיות עלולה להגיד הרבה על האישיות שלכם – האם אתם "סופר קלילים וחביבים" או שאתם "חושבים יותר מדי" ושומרים על "המעגל הקטן שלכם".

התמונה, בה ניתן לראות פרחים או פנים של אישה, פורסמה בטיקטוק על ידי היוצרת מיה ילין, שהסבירה כי הדבר הראשון שאתם רואים בתמונה יכול להגיד אם אתם "תמיד רואים את הטוב באחרים" או שאתם "רגשניים מדיי".

ילין הסבירה שמי שקודם כל רואה פרחים – הוא כנראה "סופר קליל וחביב. תמיד רואה את הטוב באחרים ומתקשה להגיד לא כדי לא לאכזב אחרים".

היא הוסיפה כי "גם כשאנשים איכזבו אותך, בחרת לסלוח להם עם תקווה שהם ישתפרו", וטענה כי סביר להניח שאותםפ אנשים הם כריזמטיים מאוד – אבל גם חסרי סבלנות.

"התכונה הכי גדולה שלך היא הכריזמה שלך והדיבור החלק שלך, שעוזר לך להוציא את עצמך מכל מני מצבים מסובכים. אתה גם די חסר סבלנות, אז מפריע לך כשדברים לא נעשים בהקדם האפשרי. אתה גם יכול להיות מאוד לא החלטי, ולהילחץ בגלל שאתה לא יודע מה לעשות. יש לך מזג קצר, וברגע סוער לפעמים תגיד דברים שאתה מתחרט עליהם".

מי שרואה קודם כל פנים, הוא כנראה "אדם רגשי מלא בתשוקה", אמרה. "אחרי שמערכות יחסים מסתיימות יכול לקחת לך חודשים להתקדם, ואתה לא יכול שלא להתגעגע למה שהיה פעם".

"אתה חושב יותר מדי וחכם מאוד. בכל פעם שאתה מתחייב למשהו, אתה גורם לו לקרות. אתה אוהב לשמור על המעגל הקטן שלך, ויש לך מספר קטן של חברים קרובים מכיוון שאתה מתקשה לסמוך על רוב האנשים".

"כדי להגן על עצמך, למדת להתרחק. לעתים קרובות אנשים קופצים למסקנות ומניחים שאתה לא ידידותי, כאשר במציאות פשוט לוקח לך זמן להתקרב לאנשים שזה עתה פגשת. ברגע שתקבל מישהו בתור חבר, אתה תעשה הכל בשבילו".

YOU MIGHT ALSO LIKE