סערה בבית ספר בלוס אנג'לס: תלמידים תפסו מורה צופה בתכנים פורנוגרפיים בכיתה
חקירת המשטרה נמצאת בעיצומה ובשלב זה החליטה הנהלת המוסד החינוכי להשעות את פעילותו של המורה שככל הנראה ניסה למנוע מהתלמידים לעזוב את הכיתה אך אחד מהם הצליח ודיווח על כך לאביו

חקירת משטרה נפתחה בבית ספר יסודי בעיר ווסט קובינה שבמחוז לוס אנג'לס לאחר שמורה מחליף נתפס כשהוא צופה בתוכן פורנוגרפי בכיתה. 

על פי משרד החינוך המחוזי, האירוע התרחש ביום שישי האחרון בבית הספר 'קמרון' ובעקבותיו "ננקטה פעולה מהירה ונחרצת על רקע תלונת תלמידים כי המורה המחליף צפה בתכנים לא ראויים במכשיר הסמארטפון שלו בזמן שהוא בשטח המוסד החינוכי".  

עוד נמסר כי כוצאה מכך, המורה המחליף הושעה מתפקידו באופן מידי.  

במקביל, רשת KTLA דיווחה כי הורים מודאגים סיפרו שבזמן האירוע ולאחר שנתפס, המורה לא אפשר לתלמידים לעזוב את הכיתה, אך אחד מהם הצליח להתחמק והתקשר לאביו וסיפר לו על המתרחש. 

בהמשך עדכנה מנהלת בית הספר באמצעות אימייל את ההורים כי היא מודעת לתקרית החמורה ודיווחה על כך למשטרה המקומית. 

עוד דיווחה רשת KTLA כי מדובר בתקרית שאירעה בכיתה ה' בבית הספר ובשלב זה לא נמסר על מעצרו של המורה אולם המשטרה מתייחסת לאירוע בכובד ראש והחקירה בנושא עודנה בעיצומה. 

"חקירות מסוג זה דורשות זמן וירידה לפרטים על מנת להבטיח שמסקנתנו תהיה מדויקת והוגנת", הודיעה דוברת המשטרה והוסיפה כי "חשוב וחיוני לאפשר לחקירה להתנהל מבלי לקפוץ למסקנות והשערות לא מבוססות".

בתוך כך, כלי תקשורת מקומיים דיווחו  אמש על הפגנת הורים מחוץ לכותלי בית הספר במחאה על התקרית. 

YOU MIGHT ALSO LIKE