"אל תעמדו מנגד": כך תוכלו לסייע לעשרות אלפי חיילי צה"ל
בעוד שעשרות אלפי חיילים וחיילות נלחמים בחודש וחצי האחרונים למען המשך קיומנו, כ-50 אלף מתוכם מתקשים להתמיד עם אורח החיים הצמחוני או הטבעוני שלהם. אבל יש מי שבא לעזור

אחת מנקודות האור היחידות בתוך המלחמה והכאב שאנו עוברים, היא האחדות יוצאת הדופן שישראל לא ראתה כבר שנים.

המונים התגייסו ותרמו בכל דרך אפשרית, מאיסוף בגדים וחפצים לתושבי העוטף ועד סיוע לחקלאים בדרום. כמובן שגם חיילי צה"ל קיבלו תמיכה מאזרחים מן השורה, מסעדנים, מוזיקאים וארגונים שונים, שהגיעו להאכיל, לחזק ולשמח.

(צילום: עמותת 'ויגן פרנדלי')

בין התורמים הם עמותת 'ויגן פרנדלי', שהתגייסו למען עשרות אלפי החיילים והחיילות הצמחוניים והטבעוניים, שמתקשים להמשיך עם אורח החיים שלהם. 

העמותה הקימה מערך שלם עם מאות מתנדבים, שקיבלו פניות מחיילים המשרתים בכל רחבי הארץ, וסיפקו להם מנות העונות על התזונה שלהם.

כאשר על פי הערכות ישנם כ-50,000 חיילים וחיילות עם אורח חיים צמחוני או טבעוני, עד כה 'ויגן פרנדלי' בסיוע 'אחים לאוכל', הצליחו לספק מנות לכ-10,000 איש מדי שבוע בעשרות בסיסים ברחבי הארץ.

ובעוד שהעמותה מעודדת את חיילי הסדיר והמילואים להיעזר בהם, 'ויגן פרנדלי' פתחה בקמפיין גיוס המונים המבקש את עזרת הציבור לתרום כדי שכל החיילים בכל רחבי הארץ יוכלו לשרת את המדינה ולהמשיך לעקוב אחר התזונה שלהם.

העמותה פונה לציבור ומבקשת "לאמץ חייל" על ידי תרומה של 120 ש"ח בלבד, וכך "תוכלו לדאוג לו לתזונה טבעונית במשך חודש שלם. אנחנו נדאג להגיע לחיילים, לשנע אליהם את המזון, לוודא כי הם מקבלים את התזונה שהם זקוקים לה, בטח בזמן לחימה, ונמשיך להפעיל את הפרויקט ככל שיידרש", אמר עמרי פז, מנכ"ל ומייסד 'ויגן פרנדלי'.

היעד של העמותה עומד על חצי מיליון שקלים, כאשר משמח לדעת ש-100 אלף ש"ח נתרמו כבר בשבוע הראשון להשקת גיוס ההמונים.

אבל "החיילים עוד צריכים אותנו, ואנחנו עומדים לצידם", אמר פז, והוסיף: "אני קורא לציבור לא לעמוד מנגד, ולהתגייס איתנו למען עשרות אלפי החיילים שזקוקים לאוכל ראוי בימים האלה. דרכנו עוד ארוכה, ואנחנו מחוייבים לחיילים שבחזית, לכל אורך תקופת הלחימה".

לינק לקמפיין הגיוס: https://go.vegan-friendly.com/RJl4Ou

מכירים חיילים או חיילות שהם צמחוניים או טבעוניים? תפנו אותם לטופס ההרשמה - והעמותה תסייע להם: https://bit.ly/47dagLx

YOU MIGHT ALSO LIKE