טבח ברביעי ביולי: חמוש עם אפוד בליסטי רצח ארבעה בני אדם בפילדלפיה
החשוד הסתובב ברחובות בשעות הערב וירה על עוברי אורח, ונעצר כעשר דקות לאחר מכן כאשר ברשותו רובה AR, אקדח ומספר מחסניות. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו, בהם ילדים צעירים

ארבעה בני אדם נרצחו וארבעה נוספים נפצעו, כולל שני ילדים בני שנתיים ו-13, לאחר שחמוש עם אפוד חסין לכדורים הסתובב ברחוב ביום שני בשעות הערב וירה לכל עבר. 

(צילום: Getty Images)

אירוע הירי ההמוני התרחש בסביבות השעה 8:30 בערב, באזור קינגססינג בפילדלפיה. לפי הדיווחים, ישנו תיעוד קצר שנקלט במצלמת אבטחה מציג את היורה הולך ברחוב, ופשוט יורה לעבר עוברי אורח. 

כעשר דקות לאחר תחילת הירי, המשטרה דיווחה כי היא עצרה אדם חשוד הלבוש באפוד בליסטי, שהחזיק רובה מסוג AR, אקדח, מספר מחסניות ואף סורק משטרתי.

על אף שהיה חמוש בכבדות, המשטרה מסרה כי החשוד אותר בסמטה הסמוכה לזירת הירי, והוא נעצר ללא תקריות חריגות. 

דובר משטרת פילדלפיה אישר שיש "מספר רב של קורבנות ירי" ושכולם גברים, אך בינתיים לא סופקו פרטים נוספים. 

על פי דיווחים, שני ילדים - בן שנתיים ובן 13, נפגעו באירוע ופונו לבית החולים לילדים של פילדלפיה, אך מצבם לא ידוע. 

(צילום: AP)

נציבת המשטרה  המקומית, דניאלה אאוטלאו, אמרה במסיבת עיתונאים כי "בשלב זה, כל מה שאנחנו יודעים זה שהאדם הזה החליט לצאת מביתו - ולפגוע באנשים יחידים".

ראש עיריית פילדלפיה, ג'ים קני, כתב בטוויטר: "אני מבועת מהדיווחים על הירי בדרום מערב העיר. ליבי עם האהובים והמשפחות של כל המעורבים, ואני שולח את תפילותיי לקורבנות. תודה למשטרת פילדלפיה על התגובה האמיצה והתפיסה המוצלחת של החשוד". 

התקרית הקשה אירעה יממה לאחר ששני בני אדם נורו למוות ו-28 נוספים נפצעו, כמחציתם ילדים, לאחר שחמוש פתח באש במסיבה שכונתית בבולטימור, מרילנד. 

YOU MIGHT ALSO LIKE