משחקים בלוטו? זו המדינה בארה"ב עם הכי הרבה סיכויי זכייה
ניתוח כל הזכיות משנת 2014 יצר רשימה של המדינות בהן יש את הסיכוי הגבוה ביותר להצליח במשחקי המזל. בניו המפשייר ישנם 21 זוכים על כל עשרה מיליון תושבים

אם אתם מסתמכים על משחקי הלוטו בשביל עתיד מזהיר - כדאי שתשקלו לעבור לניו המפשייר, שהוגדרה כמדינה בה יש את הסיכוי הגדול ביותר לזכות בפרס.

ניתוח של נתוני הלוטו הרשמיים גילה שמדינת הגרניט ראתה מאז שנת 2014 שלוש זכיות בקופה הגדולה, עם סך כולל של 1.2 מיליארד דולר. 

(צילום: Shutterstock)

יתרה מכך, הנתונים הסטטיסטיים מצביעים על 21 זוכים על כל עשרה מיליון תושבים בממוצע, שזהו השיעור הגבוה ביותר מכל מדינה אחרת.

אחרי ניו המפשייר, הגיעו ורמונט, ניו ג'רזי וניו יורק, שבכל אחת מהן יש 15, 12 ו-10 זוכים, בהתאמה, לכל עשרה מיליון תושבים. 

אבל אם אתם גרים באיידהו ונוטים להשתתף במשחקי המזל - כדאי שתשקלו להפסיק, או להגר למקום אחר, כי איידהו דורגה אחרונה ברשימה והיא המקום עם הכי פחות מזל עבור שחקני הלוטו.

סיבה נוספת שאיידהו הוצבה אחרונה, היא שמי שכן זכה בפרס - חויב במס של 6.86% על הסכום, שזהו ההיטל הגבוה ביותר מבין עשר המדינות בהן הכי לא כדאי לשחק משחקי מזל. 

ותשע המדינות הללו, שסוגרת את הרשימה מלמטה, הן קנטקי, מיסיסיפי, מונטנה, נברסקה, ניו מקסיקו, צפון דקוטה, אוקלהומה, דרום דקוטה ויומינג. גם טקסס לקחה מקום מאוד נמוך, שם יש סיכויי זכייה של תושב אחד ל-30 מיליון. 

ניו יורק ראתה את המספר הגבוה ביותר בסך הכל של זכיות בקופה, עם יותר מ-3 מיליארד דולר ב-19 משחקים. עם זאת, באמפייר סטייט יש גם את אחד משיעורי המס הגבוהים במדינה, כאשר הזוכים יצטרכו להיפרד מ-8.82 אחוזים מהזכייה שלהם. 

בהסתכלות רחבה יותר, מאז שנת 2014 הזוכים בלוטו גרפו ביחד 38 מיליארד דולר - שזה כמו לתת 114 דולר לכל תושב ארצות הברית. 

כזכור, בנובמבר האחרון תושב קליפורניה, אדווין קסטרו בן ה-30, עשה היסטוריה כאשר זכה בסכום הגבוה בהיסטוריה - 2.04 מיליארד דולר. 

YOU MIGHT ALSO LIKE