גם כשקשה, לא לוותר: כך תחזרי לשגרת אימונים מאוזנת ובריאה אחר הלידה
את כבר כמה חודשים לאחר הלידה, השרירים נחלשו, שעות השינה מעטות ואת עדיין עייפה, אך אט-אט מתחיל לחזור לו הרצון להזיז מעט את הגוף. החדשות הטובות הן שאפשר לעשות זאת באופן שיתאים לאורח החיים החדש שלך וגם יהיה מהנה

לא פשוט לצאת להתאמן כשיש תינוק קטן בבית. הלילות כבר מזמן לא כוללים הרבה שעות שינה רצופות, את משקיעה את רוב המשאבים שלכן בטיפול בתינוק החדש והשרירים נחלשו במהלך ההריון. אז איך בכל זאת תוכלי לחזק את הגוף, להתמלא באנרגיה וגם לחזור לגזרה שהייתה עוד מלפני ההריון? הנה כמה טיפים מצוינים, שמתאימים בדיוק לאמהות לאחר לידה:

צאי להליכה עם התינוק בחוץ

הליכה בחוץ כשהבייבי איתך בעגלה היא אחת הפעילויות הכי פשוטות ונוחות שיש וזה גם בחינם. ההליכה משפרת את סיבולת לב-הריאה שלך, מחזקת את הגוף ומאפשרת לך להתאוורר, גם מנטלית, באוויר הפתוח.

עשי תרגילים עם הבייבי

אפשר לנצל את משקל התינוק ולהתאמן ביחד איתו כשהוא בידיים או במנשא. נסי סקוואטים, לאנג'ים עלייה במדרגות או כפיפות בטן. גם אם רק תסתובבי בבית כשהתינוק עלייך במנשא, תוספת המשקל תתרום לשריפת הקלוריות ולחיזוק השרירים.

נסי אימונים אינטרוולים קצרים בבית

מחקרים מראים שמספיקות 4-10 דקות ביום של אימון אינטנסיבי כדי לשרוף יותר שומנים לאורך זמן ולשפר את הכושר. נצלי את ההפוגות המעטות שיש לך כשהתינוק ישן או משחק כדי לעשות אימון מהיר בבית.

הצטרפי לקבוצת אימונים של אמהות ותינוקות

אימונים עם אמהות נוספות והתינוקות שלהן מתקיימים בד"כ בחוץ או במקומות המאפשרים שירותי בייביסיטר, ועבורך זאת תהיה גם הזדמנות מצוינת לפגוש חברות חדשות.

בחרי באימונים אישיים

אצלך בבית, בחוץ או בסטודיו - אימונים אישיים הם פתרון מצוין לאימון אפקטיבי ומבוקר, כשהבייבי יכול להיות ממש לידך.

YOU MIGHT ALSO LIKE