נחשף: אלה תרגילי הפילאטיס שהכוכבות הגדולות עושות
קטי פרי, ליידי גאגא, ג'ניפר אניסטון, נעמי קמפבל ואדל חייבות חלק גדול מהמראה החטוב והאסוף שלהן לנפלאות הפילאטיס. הנה התרגילים שהן לא מוותרות עליהם, שעוזרים להן להיראות כפי שהן נראות

פילאטיס הפך כבר מזמן לספורט האהוב על הכוכבות הכי גדולות בכל העולם. ממיילי סיירוס, קייטי פרי, וליידי גאגא, ועד ג'ניפר אניסטון, נעמי קמפבל ואדל. הכוכבות לא מוותרות על פילאטיס ואף מגלות מהם התרגילים שהן הכי אוהבות. הנה 7 תרגילים שכדאי לאמץ.

1. תרגיל זרועות

עם משקולות בכפות הידיים, הרימו והורידו את הזרועות ישרות קדימה, מעט מעל לגובה הכתף והורידו לצדי הגוף

2. תרגיל ירכיים

הרימו זרועות ישרות עד לגובה הכתף, השענו עם הגוף לאחור וחזרו חזרה, שימן לב שהגוף יורד כיחידה אחת לאחור עד לאן שניתן ואז חוזרים.

3. תרגיל בטן

שבו עם רגליים כפופות, כפות הרגליים על הקרקע, בצעו גלגול אגן לאחור ורדו חצי דרך אחורה בגב עגול. שמרו את עצם הזנב מגולגלת פנימה וגב מעוגל, ובצעו פתיחה וסגירה של הזרועות.

4. תרגיל ישבן

בעמידת 6, ידיים ברוחב הכתפיים ורגליים ברוחב אגן, הרימו והורידו רגל אחת כפופה ב-90 מעלות. שימו לב שהבטן אקטיבית ושאתם לא מגבירים את הקשת המותנית בכל הרמה של הרגל.

5. תרגיל לזרועות האחוריות

בעמידת פלאנק, בצעו כפיפות מרפקים עם זרועות צמודות לגוף, שימו לב שהבטן פעילה ואתם שומרים על גו ארוך. שימו לב- להקלת העומס ניתן לבצע גם על הברכיים.

6. תרגיל לשרירי הליבה

בעמידת פלאנק, נתקו רגל אחת וכופפו את הברך לכיוון הכתף, בצעו לסירוגין. שימו לב שהזרועות חזקות והכתפיים רחוקות מהאוזניים.

7. תרגיל למותניים

שבו על הצד, רגליים כפופות לכיוון אחד, כף יד אחת תומכת בקרקע, הרימו את הגוף לאוויר ובצעו כפיפה צדית של הגו, הזרוע השנייה עולה מעלה עד לכיוון האוזן.

YOU MIGHT ALSO LIKE