"אני הולך להרוג אותך": מעטפה עם אבקה חשודה נשלחה לתובע שאמור להגיש כתב אישום נגד טראמפ
שוטרי ניו יורק וצוותים של מחלקת הגנת הסביבה הוזעקו למשרד התובע המחוזי של מנהטן בשל מעטפה חשודה שנשלחה לאלווין בראג

מעטפה עם אבקה חשודה נשלחה ביום שישי למשרדו של התובע המחוזי של מנהטן, אלווין בראג, והקפיצה את כוחות החירום למקום. 

(צילום: רויטרס)

משטרת ניו יורק מסרה כי המעטפה המיועדת ל'אלווין' נמסרה על ידי חברת USPS ביום שישי, ובתוכה, לצד האבקה, היה פתק ועליו רשון: "אלווין, אני הולך להרוג אותך!!!". 

כוחות רבים של משטרת ניו יורק ומחלקת הגנת הסביבה של העיר הוזעקו למקום ובחנו את האבקה החשודה, אם כי לאחר כשלוש שעות התברר כי האבקה אינה מסוכנת לציבור. 

דובר בית המשפט מסר לאחר מכן כי "בשל אופי ההתעניינות המוגברת בהליכים בבתי המשפט בעיר ניו יורק, הגברנו את האבטחה, הן בפנים והן בחוץ, והשוטרים קיבלו תזכורת לשמור על ערנות ולשמור על מודעות למצב". 

הדואר החשוד הגיע בזמן שבראג אחראי על האפשרות להגשת כתב אישום נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, זאת בגין שערוריית תשלום ההשתקה לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס.

ביום חמישי, הנשיא לשעבר פרסם כתבה על בראג, שם הייתה תמונה של טראמפ מחזיק באלת בייסבול, לצד התובע הדמוקרטי שבדיוק הרים את ידו, במה שאחרים תיארו כאילו הוא מגן על עצמו. מאוחר יותר, טראמפ כינה את בראג כ"פסיכופת מנוון".

בסוף השבוע שעבר טראמפ אמר שהוא ייעצר ביום שלישי וקרא לתומכיו לצאת ולהפגין, אם כי בסוף הוא לא נלקח על ידי הרשויות. אך סערה גדולה פרצה סביב דבריו, וגררה איומים על פצצות על בית המשפט.

YOU MIGHT ALSO LIKE