החשק המיני לא בשמיים? הנה חמישה מזונות שיעזרו
הגיע הזמן להכיר את המזונות הכי מעוררי תשוקה בהיסטוריה ולהכניס אותם לתפריט היומי שלכם, בעיקר במקרה שאתם מרגישים שהחשק המיני לא בשיאו. הנה מעט מידע חשוב בנושא, ורשימה מפורטת של המאכלים המומלצים

חוקרים סבורים כי ההתאהבות בכלל מתחילה במוח ובמערכת הלימבית, כאשר החיבור בין מזון לתשוקה כבר לא מפתיע. בין היתר נמצא כי לתזונה יש יכולת להפחית את רמות הטסטוסטרון, להביא לירידה בחשק המיני, להפחית רגישות ולשנות את ייצור הזרע בגברים. החדשות הטובות הן שהיא יכולה גם לעשות בדיוק את ההפך.

אז מה מומלץ לאכול?

זעפרן

על פי הרפואה ההודית המסורתית, הזעפרן נחשב לתבלין המזין את רקמת העצבים והרבייה, "שוקרה" ולכן משתמשים בו לטיפול באימפוטנציה ובליבידו נמוך. כמו כן, יש הטוענים שהשפעתו על הלב והדם ברמה האנרגטית מעוררת רגשות כמו חמלה ואהבה. הסיבה לכך טמונה כנראה בעובדה שהזעפרן מכיל רכיב בשם Crocin, שכשהוא משתחרר למחזור הדם הוא הופך את איברי המין לרגישים למגע, מגביר את משך זמן הזקפה ומגביר את התפיסה החושית באמצעות מגע.

סלרי

הסלרי מכיל פיטו־אנדרוגנים, חומרים המיוצרים בצמחים בעלי השפעות דומות לטסטוסטרון, ונחשב כתורם לעוררות בלוטת יותרת המוח החיונית לשחרור הורמוני המין.כמו כן, סלרי מסוגל להגביר את רמות הפרומונים בזיעה של גבר - מה שעשוי להפוך אותו לאטרקטיבי יותר בעיני לא מעט נשים.  

שום

שום מכיל תרכובת כימית בשם אליצין המסייעת לזרימת הדם, כולל באיברי המין. כדי לזכות בהטבות שלו מומלץ לצרוך אותו חודש לפחות במינון של 2־3 שיני שום ליום.

אבטיח

אבטיח נחשב לאפרודיזיאק מכיוון שהוא מכיל את חומצת האמינו ציטרולין. חומר זה, העשיר בנוגדי חמצון, מצוי בקליפה הרכה של האבטיח וזכה לכינוי "הוויאגרה של הטבע". ממחקרים עולה כי הציטרולין ההופך בגוף לארגינין אשר גורם להרפיה ולגמישות של דופנות העורקים וכלי הדם וכן לאיזון לחץ הדם, ובכך מסייע לגברים הסובלים מבעיות זקפה.  

קקאו

קקא נחשב לאפרודיזיאק מכיוון שהוא מכיל כימיקל בשם פנילאתילאמין, אמפטמין טבעי המעורר תחושות של התרגשות ורווחה במערכת העצבים ומיוצר על ידי הגוף באופן טבעי כשאנו מאוהבים. הוא מכיל גם אנאנדמיד, חומר בעל השפעה דומה לזו של מריחואנה המכונה בשם "כימיקל האושר", שמגביר את רמות הסרוטונין - הורמון שמשפיע על מצב הרוח שלנו, על בריאותנו הנפשית וגם על האהבה שלאחר שלב ההתאהבות הראשונית. כדי ליהנות מהתועלות האלה חשוב לצרוך קקאו נא, בצורה גולמית, ולא כזה שעבר בישול ועיבוד.

YOU MIGHT ALSO LIKE