ניו ג'רזי: "תלמידה" חדשה נרשמה לבית הספר, ואז התברר - מדובר באישה בת 29
הייג'ונג שין מסרה תעודת לידה מזויפת כדי להתקבל ללימודים בתיכון ניו ברנסוויק בצפון ניו ג'רזי, ולמדה במקום במשך ארבעה ימים לפני חשיפת הפרשה. היא נעצרה וכעת צפויה לעמוד לדין

תקרית משונה נרשמה בשבוע שעבר בתיכון בצפון ניו ג'רזי, כאשר אישה בת 29 הצליחה להתחזות לנערה, להירשם לבית הספר ולהשתתף בארבעה ימי לימוד במקום.

הייג'ונג שין בת ה-29, על רקע בית הספר שאליו היא נרשמה

לפי המשטרה בניו ברנסוויק, עיר שנמצאת כ-50 ק"מ דרום-מערבית למנהטן, החשודה - הייג'ונג שין - נעצרה וצפויה לעמוד לדין בגין זיוף מסמך ממשלתי.

"היא הציגה תעודת לידה מזויפת במטרה להתחזות לנערה ולהתקבל ללימודים בתיכון", אמרו במשטרה המקומית.

אוברי ג'ונסון, מפקחת החינוך בעיר, חשפה השבוע ששין הצליחה להתקבל ללימודים בתיכון ניו ברנסוויק וללמוד במקום במשך ארבעה ימים לפני שהעלתה את חשדם של המורים ושאר הצוות.

תיכון ניו ברנסוויק בצפון ניו ג'רזי

עוד הסבירה ג'ונסון ששין העבירה את ימי הלימוד בעיקר בשיחות עם יועצים של בית הספר: "בסופו של דבר, העובדים השונים הצליחו להבין שמדובר בתרמית, והם חשפו את הפרשה וסייעו לנו לטפל בה באופן מהיר".

לדבריה של ג'ונסון, "ברגע שנודע לנו שמדובר בתרמית, צוות בית הספר מיד פנה לרשויות החוק שעצרו את החשודה ומתכוונים להעמיד אותה לדין". בינתיים, בית המשפט הורה לשין שלא להתקרב לבית הספר, והנהלת התיכון הודיעה לתלמידים שנאסר עליהם להיות בקשר עמה.

"מדובר באירוע מאוד מצער, אנחנו נבחן את תהליך הקבלה לבתי הספר כדי שנוכל לוודא שאירוע מסוג זה לא יתרחש בשנית", אמרה המפקחת.

YOU MIGHT ALSO LIKE