תעלומת רצח הסטודנטים: מעט לפני שנדקרה למוות - אחת הקורבנות סיפרה שמישהו עוקב אחריה
החוקרים מפעילים את כל המאמצים כדי לגלות על מי דיברה קיילי גונקאלבס כאשר סיפרה לחבריה שהיא מאמינה שמישהו עוקב אחריה. "עד כה, לא הצלחנו לאשש את זה"

קיילי גונקאלבס, אחת מארבעה סטודנטים מאוניברסיטת איידהו שנרצחו באכזריות לפני כמעט שבועיים, אמרה לחבריה מעט לפני שמתה כי "ייתכן שמישהו עוקב אחריה". עם זאת, גורמי אכיפת החוק לא מצליחים לאמת את המידע זה.

"השגנו מידע דרך כמה מהראיונות שלנו, לפיו קיילי העירה כמה הערות על כך שמישהו עוקב אחריה", אמר רוג'ר לנייר, סרן משטרת העיר מוסקבה, שם התרחש הרצח, במסיבת עיתונאים שנערכה ביום רביעי.

"עשינו מעקב אחר מסגרות זמן ספציפיות ואזורים ספציפיים בעיר. עד כה, לא הצלחנו לאשש את זה, אבל גם לא סיימנו לבדוק את פיסת המידע הזו", הוסיף.

כאשר החקירה נמשכת כבר כמעט שבועיים, מאז הרצח ב-13 בנובמבר, המשטרה כבר אמרה שהיא קיבלה "מאות פיסות מידע" הקשורות לגונקאלבס בת ה-21, לפיהן ייתכן ומישהו עקב אחריה. 

בליל הרצח, גונקאלבס חזרה מבילוי לילי עם מדיסון מוגן בת ה-21 לדירת הסטודנטים שלהן שמחוץ לקמפוס, בסביבות השעה 1:45 בלילה. על פי הרישומים, בין השעה 2:00 ל-3:00 לפנות בוקר, גונקאלבס עשתה מספר שיחות טלפון לבן זוגה לשעבר, אך אף אחת מהן לא נענו. המשטרה מסרה כי האקס אינו חשוד ברצח.

גם איתן צ'אפין וזאנה קרנודל, שניהם בני 20, חזרו בסביבות השעה 1:45 אחרי שהיו במסיבה בקמפוס. 

המשטרה מאמינה כי הארבעה נדקרו למוות באמצעות "סכין עם להב קבוע" מתישהו בין השעה 3:00 ל-4:00 לפנות בוקר. כל הצעירים נדקרו מספר פעמים, כאשר לחלקם היו פציעות הגנה ולאחרים לו, מה שייתכן אומר שהם ישנו בזמן שהותקפו. 

למשטרה עדיין אין חשוד, והיא גם לא איתרה את כלי הנשק ששימש לרצח. אבל ג'ים קלמנט, לשעבר סוכן מיוחד ב-FBI ומומחה לניתוח התנהגות פלילית, אמר כי הרוצח כנראה הכיר את הקורבנות שלו, או אכן עקב אחריהם והכיר את ההרגלים שלהם.

"כניסה לדירה עם שישה שותפים בחדרים שונים באמצע הלילה, היא פשע בסיכון גבוה. אלא אם כן הוא מכיר את אחד או יותר מהאנשים", אמר. "אז, המחשבה הראשונה היא שהעבריין לא סתם בחר באקראי במיקום הזה, הוא כיוון לאחר או יותר מהאנשים שם. אולי בגלל מערכת יחסים בעבר או בהווה, או יכול להיות שעקב אחריהם".



YOU MIGHT ALSO LIKE