גינוי מתוך המפלגה הדמוקרטית: "תמכתי בביידן – אבל בנושא הגבול הוא מקשיב רק לאקטיביסטים"
הנרי קיולר מטקסס הביע את אכזבתו ממדיניות הממשל האמריקני בגבול עם מקסיקו, וטען כי הנשיא מתייחס רק לפעילים למען מהגרים ולא לאנשים שנמצאים בקו הקדמי

הנציג הדמוקרטי מטקסס, הנרי קיולר, תמוך במרוץ לנשיאות 2020 בג'ו ביידן – אך בעקבות המדיניות בגבול הדרומי, הוא מאמין כי הנשיא הקיף את עצמו באנשים הלא נכונים כדי להילחם במשבר הגבול.

גינוי מתוך המפלגה הדמוקרטית נגד מדיניות הגבול (צילום: Getty Images)

במהלך ראיון בפודקאסט של רשת 'פוקס ניוז', קיולר אמר כי ביידן מקשיב יותר מדיי ל"פעילים למען מהגרים", ולא מספיק לגורמים שנמצאים בשטח – כמו רשויות אכיפת החוק המקומיות ובעלי קרקעות, אשר חווים על בשרם את המשבר המחריף.

"השורה התחתונה היא שתמכתי בג'ו ביידן לנשיאות. הוא היה המועמד עם הדעות הכי מאוזנות שהתמודד. אבל הבעיה, לדעתי, היא שהוא הקיף את עצמו, לפחות בנושא ההגירה, באנשים שהייתי קורא להם פעילי הגירה, והם נותנים את נקודת המבט שלהם. והבעיה היא שזו רק פרספקטיבה אחת", אמר קיולר והוסיף: "ומה לגבי הפרספקטיבה של קהילות הגבול?".

חבר בית הנבחרים בטקסס, הנרי קיולר (צילום: איי.פי)

הפוליטיקאי הדמוקרטי המשיך וקרא להתנהלות הממשל "חד צדדית", ודחק כי מישהו חייב לתמוך ולשמור על האנשים בגבול. "מה עם בעלי הקרקע?", אמר קיולר. "קיבלתי טלפון מבעל קרקע אחד לפני יומיים. הוא היה כל כך מתוסכל... והכי חשוב, הם לא מקשיבים לגברים ולנשים בירוק וכחול. מישהו צריך לשמור עליהם, וכשיש לך את הפעילים הפוליטיים שנותנים עצות לממשל, זה רק חד צדדי".

זוהי לא הפעם הראשונה שחבר בית הנבחרים מותח ביקורת על מדיניות הממשל האמריקני, ולאחרונה קרא לביידן להגיע לבקר בגבול ארה"ב-מקסיקו. "אני חושב שהוא צריך להבין מה קורה", אמר. "הוא צריך להקשיב לא רק לפעילי הגירה, אלא הוא צריך להקשיב לקהילות הגבול שלנו. להקשיב לשופטים, לראשי הערים, לפקידי הציבור, לבעלי הקרקעות. אלה האנשים בקו הקדמי".

YOU MIGHT ALSO LIKE