בכירה ביוטיוב: "מחקנו מעל מיליון סרטונים עם מידע שגוי על הקורונה"
זוהי העדות האחרונה לשיתוף הפעולה בין הממשל הפדרלי ובין ענקית הטק ההולך ומתהדק לאור מדיניות אפס הסבלנות על מה שמכונה 'דיסאינפורמציה' ברשתות החברתיות

בשימוע השבוע שנערך בסנאט, בכירה ביוטיוב התפארה כיצד הפלטפורמה הסירה יותר ממיליון סרטונים במסגרת "מדיניות המידע השגוי של COVID". סגנית נשיא YouTube לענייני ממשל ומדיניות ציבורית, לסלי מילר, העידה בפני ועדת הסנאט למסחר, מדע ותחבורה. בדיון, שכותרתו "הגנה על ילדים באינטרנט: Snapchat, TikTok ו-YouTube", שאלו הסנטורים שאלות על מה הפלטפורמות עושות כדי להגן על ילדים באינטרנט. הסנאטורית איימי קלובושאר (D-MN) סטתה מסדר היום של הדיון ושאלה את בכירת YouTube לגבי מידע מוטעה בנושא COVID-19. כמו דמוקרטים אחרים, קלובושאר קראה בעברה ליותר צנזורה, במיוחד צנזורה של מידע שגוי בנושאי COVID-19.

(צילום: CNET)

"גם אני בדיוק עקבתי אחרי מדיניות YouTube ​​שאוסרת פרסום מידע שגוי על חיסונים, ושעליו שיבחתי אותך בזמנו. כמה תוכן הסרת הקשור לשינוי המדיניות הזה מאז שאסרת כל מידע מוטעה נגד חיסונים?" שאלה הסנאטורית.

מילר ענתה:  "על מידע שגוי של COVID, הסרנו יותר ממיליון סרטונים מאז שהתחלנו להפיץ מידע שגוי. ויותר מ-130,000 סרטונים בכל הקשור למידע שגוי של חיסוני קורונה. אז זה תחום שהשקענו בו משאבים רבים כדי לוודא שהפלטפורמה שלנו לא מקדמת או מאפשרת סוג זה של תוכן".

באוגוסט, יוטיוב הודיעה כי הסירה למעלה ממיליון סרטונים "שקשורים למידע מסוכן על נגיף הקורונה" מאז תחילת המגיפה.

 
YOU MIGHT ALSO LIKE