"סכנה מוחשית לחדירה סינית לארה"ב": מדוע ממשלת ארה"ב החליטה לרכוש מזל"טים תוצרת סין?
בביקורת עזה על ניסיון הבית הלבן לרכוש אלפי מזל"טים תוצרת סין שישמשו למען פעילות פדרלית רגישה נשמעת מראש המודיעין הלאומי לשעבר ג'ון רטקליף - "לא ברור לי מה מניע את הצעד הזה"

מנהל המודיעין הלאומי לשעבר של ממשל טראמפ, ג'ון רטקליף, הזהיר ביום ראשון כי ממשל ביידן מסכן את הביטחון הלאומי של ארה"ב על ידי רכישת טכנולוגיית מזל"טים סינית לשימוש עבור כוחות אכיפת החוק הפדרליים בשטחי ארה"ב.

(צילום: זירוהדג')

בהופעה בערוץ בפוקס ניוז, רטקליף הדגיש כי חברות סיניות המספקות את הטכנולוגיה עשויות להעביר מידע על התשתיות הקריטיות של ארה"ב למפלגה הקומוניסטית הסינית.

"כמו כל כך הרבה דברים שממשל ביידן עשה בנושא הביטחון הלאומי בזמן האחרון, זהו צעד מאוד לא הגיוני", הזהיר רטקליף.

עוד הוא הוסיף כי "זה מזיק לביטחון הלאומי שלנו. וגם, טכנולוגיית המזל"טים הסינית אינה טובה כמו טכנולוגיית המזל"טים האמריקאית".

"קשה להבין מה בדיוק גורם לזה, חוץ מזה שמאוד עקבי שממשל ביידן נוקט בגישה רכה יותר ומנסה לקדם נרטיב שקרי שאיכשהו סין היא רק מתחרה ולא יריב", הדגיש רטקליף הידוע כאמון על הזווית הסינית ולא הרוסית בכל הנוגע לסימון האויבת המרכזית של ארה"ב על הגמוניה עולמית.


אזהרתו של רטקליף מגיעה חודש לאחר שיו"ר המטות המשולבים מארק מילי עסק לכאורה במשימה "סודית ביותר" לערער את יכולתו של הנשיא טראמפ להורות על תקיפות צבאיות, והבטיח להודיע למק"ס במידה וארה"ב תתכנן פעולה צבאית כלשהי כך על פי הספר החדש של כתבי הוושינגטון פוסט רוברט קוסטה ובוב וודורד העונה לתואר "סכנה".

YOU MIGHT ALSO LIKE