גבר ירה למוות באחיו הרוקח: "סבר שהוא הורג אנשים עם החיסון לקורונה"
בתום מצוד שנמשך כיממה וחצי, רשויות החוק עצרו את ג'פרי בורנהאם בן ה-46. לפי החשד, הוא רצח קשישה בת 83, ולאחר מכן ירה למוות באחיו ובגיסתו. ממסמכים שהוגשו לביהמ"ש עולה שהחשוד זעם על אחיו, רוקח שהשתתף במבצע החיסונים במרילנד

תושב מרילנד נעצר בחשד שרצח שלושה בני אדם, ביניהם אחיו הרוקח, וזאת מכיוון שזעם על כך שאחיו "הורג אנשים" בכך שהוא מספק להם חיסון לנגיף הקורונה.

החשוד, ג'פרי בורנהאם בן ה-46 (צילום: Getty Images \ מתקן הכליאה במחוז אלגני)

רשויות החוק פתחו בחיפושים נרחבים אחר החשוד - ג'פרי בורנהאם בן ה-46 - ועצרו אותו ביום שישי האחרון בווירג'יניה.

לפי המשטרה במרילנד, ביום רביעי ה-29 בספטמבר, בורנהאם הגיע לעיר קאמברלנד ודקר למוות את רבקה ריינולדס בת ה-83, חברה של אמו.

לאחר מכן, בורנהאם נסע כ-150 ק"מ והגיע לעיר אליוט סיטי (פרבר של בולטימור), שם ירה למוות באחיו בריאן רובינט בן ה-58 ואשתו קלי-סו רובינט בת ה-57.

גופותיהם של בני הזוג אותרו למחרת היום, והמשטרה פתחה במצוד נרחב. כאמור, יממה אחת לאחר מכן בורנהאם נעצר.

החשוד ורכבו, כפי שנמסר מהמשטרה לפני מעצרו ביום שישי האחרון

אוולין בורנהאם, אמו של החשוד, סיפרה למשטרה כי שמעה את בנה אומר דברים כגון "בריאן יודע דברים" ו-"בריאן לא מספר את האמת" בימים שקדמו לרצח המשולש. היא אף סיפרה שהוא אמר במפורש כי לדעתו בריאן "רוצח אנשים עם החיסון".

חקירת הפרשה חשפה שהחשוד ביקש לקבל דלק מנהג אחר (אחרי הרצח בקאמברלנד, ולפני שהגיע לאליוט סיטי), ואותו נהג סיפר למשטרה שגם אז ג'פרי אמר דברים על אחיו.

בנוסף, עוד נחשף כי בשבוע שקדם לרצח המשולש, אוולין בורנהאם פנתה למשטרה בשתי פעמים נפרדות, וזאת כדי להתריע על מצבו הנפשי ההולך ומדרדר של בנה.

בריאן וקלי-סו רובינט, שניים מהנרצחים (צילום מתוך אתר GoFundMe)

כאמור, בסופו של דבר בורנהאם נעצר בווירג'יניה, ובית המשפט קבע שהוא יישאר מאחורי סורג ובריח עד תום ההליכים המשפטיים.

YOU MIGHT ALSO LIKE