פומפיאו: "ילדים אמריקאים הולכים למות בגלל משבר הגבול של ביידן"
מזכיר המדינה של הנשיא טראמפ וראש ה-CIA לשעבר באזהרה חריפה התוקפת ומגנה את מדיניות הגבול הדמוקרטית

מזכיר המדינה לשעבר מייק פומפיאו הוציא אזהרה חריפה ביום ראשון באומרו כי אם ממשל ביידן לא יצליח לתקן את המשבר בגבול ארה"ב-מקסיקו הרי שהדבר יסכן את חיי הילדים האמריקאים אשר ימותו כתוצאה מכך.

פומפיאו אמר ביום ראשון ב"שולחן הסיבובים" של רדיו WABC 770 AM בניו יורק כי "ילדים ברחבי אמריקה ימותו כתוצאה מכך".

"הנושא הזה של אבטחת גבולות אמריקה הוא אמיתי. הממשל שלנו התייחס לזה ברצינות", אמר פומפיאו למארח ג'ון קצימאטידיס בעודו מקשר בין הגבולות הפתוחים לעלייה במנות יתר בשל שימוש בחומרים אסורים המוברחים מהגבול.

"בהחלט עבדנו כדי לבנות את החומה, אך גם וידאנו שנדע מי נכנס ויוצא מארצנו. הממשל הזה בעצם ויתר. הם אימצו את עמדת השמאל המתקדם, שבעד גבולות פתוחים".

"כמויות אדירות של סמים מחלחלות למדינה שלנו. זה הולך להרוג אמריקאים. זהו משבר הומניטרי ומשבר ביטחון לאומי", המשיך.

פומפיאו הוסיף, "כשיש לך את הגבולות הנקבוביים האלה, הקרטלים האלה הבינו איך להרוויח כסף. הם הבינו כיצד להשיג זאת. לא רק כיצד להיכנס לטקסס, קליפורניה ואריזונה, אלא בכל רחבי ארצנו ולבנות רשתות".

"אכיפת החוק המקומית שלנו, משרדי השריף שלנו נמצאים בלחץ עצום בגלל הסמים האלה. ואתה יודע, ילדים בכל רחבי אמריקה הולכים למות כתוצאה מכישלון הממשל הזה לאבטח את הגבול הזה".

ספקולציות סביב שאיפותיו הפוליטיות של מזכיר המדינה לשעבר עלו באחרונה.

ולמרות שרון דסנטיס והנשיא ה-45 דונלד טראמ נותרו פופולריים ממנו, מאוד ייתכן כי פומפיאו יימצא את עצמו בעמדה בכירה לקראת בחירות 2024 בכל ממשל רפובליקני.

YOU MIGHT ALSO LIKE