קמלה האריס הנהנה למשמע האשמות ברצח עם ע"י ישראל ואמרה: "אסור לדכא את האמת שלך"
סגנית הנשיא שוחחה עם סטודנטים באוניברסיטה בווירג'יניה, וכאשר אחת אמרה כי "כואב לי הלב על עקירה של אנשים", היא ענתה: "לכל אחד יש קול"

סגנית הנשיא קמלה האריס עמדה והנהנה בעוד סטודנטית האשימה את ישראל ברצח עם, ובתגובה אמרה לה: "אסור לדכא את הקול שלך, החוויה והאמת שלך".

סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס (צילום: Shutterstock)

האריס הגיעה לשוחח עם סטודנטים באוניברסיטת ג'ורג' מייסר בפיירפקס, וירג'יניה, לציון יום הרישום הלאומי לבוחרים. היא לקחה שאלות מהקהל, אז אחת התלמידות העלה שאלות לגבי הכסף שארצות הברית מעבירה לישראל ולסעודיה.

"אני רואה שבמהלך הקיץ התקיימו הפגנות ומחאות במספרים אסטרונומים" בנוגע לנושא הפלסטיני, אמרה הסטודנטית, וציינה כיצד "רק לפני כמה ימים הוקצו כספים להמשך גיבוי לישראל, וכואב לי הלב כי מתרחש שם רצח עם ועקירה של אנשים, אותו דבר שקרה באמריקה, ואני בטוחה שאת מודעת לזה".

הסטודנטית המשיכה וטענה כי במקום להעביר את הכסף לאמריקנים אשר מתמודדים עם עלויות הדיור והבריאות הגבוהות, המימון הולך ל"להבעיר את ישראל, לתמוך בסעודיה ומה לא".

האריס עמדה אל מול הסטודנטית, הקשיבה והנהנה למשמע דבריה. אז, בתגובה, היא אמרה לה כי היא "שמחה" שהסטודנטית העלתה חששות כאלה ואמרה כי בדמוקרטיה, יש לשמוע את דעתה. "ושוב, העובדה כאן היא שאסור לדכא את הקול שלך, את נקודת המבט שלך, את החוויה שלך, את האמת שלך – ויש לשמוע אותה. נכון? וזה אחד הדברים שאנחנו נלחמים עליהם בדמוקרטיה, לא?", אמרה סגנית נשיא ארצות הברית, והוסיפה כי הדמוקרטיה "נחלשת כמישהו נשאר מחוץ לשיחה".

"המטרה שלנו צריכה להיות אחדות, אבל לא אחידות, נכון?", המשיכה האריס. "האחדות לעולם לא צריכה להגיע על חשבון להגיד לאחרים שלמען האחדות, 'אה, תהיה בשקט לגבי הדבר הזה. אתה מדכא את זה. בוא לא נתמודד עם זה'. זו לא אחדות. אחדות אמיתית היא שלכל אחד בחדר יש קול".

"הנקודה שאת מעלה לגבי המדיניות במזרח התיכון, מדיניות החוץ, עדיין יש לנו ויכוחים בריאים במדינה שלנו מהי הדרך הנכונה, ואין לדכא את קולו של איש בנושא הזה", הוסיפה האריס.

YOU MIGHT ALSO LIKE