צפו: שפל חדש בבית הלבן - מזכירת העיתונות האשימה את רה"מ בריטניה בכך שביידן לא ענה לשאלות
תיאטרון הבובות שהוא הבית הלבן הולך ומגיע לשיאים חדשים של אבסורד, הכל בניהולה של ג'ן פסקי מזכירת העיתונות השנויה במחלוקת של הבית הלבן

בעקבות דרישות להסבר מדוע ג'ו ביידן לא יענה על שאלות, ניסתה מזכירת העיתונות ג'ן פסקי להאשים את ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון על כך שלא התריע בפני הצוות של ביידן כי בכוונתו לקבל שאלות במהלך פגישתם בחדר הסגלגל.

כן באמת.

תגובתה הפאתטית של פסקי הגיעה לאחר שכתב CBS אד או'קיף התעמת איתה על כך שאנשי עיתונות מורחקים באופן שגרתי מביידן.

או'קיף ציין כי "ראש ממשלת בריטניה בחדר הסגלגל יצר קשרים עם כתבים בריטיים, ואז כשכתבים אמריקאים ניסו לקרוא לנשיא האמריקאי שישב גם הוא בחדר, ליוו אותנו החוצה".

פסקי שנתפסת בשקר אחר שקר, השיבה "אני חושבת שהיחסים שלנו עם בריטניה ועם ראש הממשלה ג'ונסון כה חזקים ומתמידים, שנוכל לעבור מעבר לזה", והוסיפה "אבל הוא קרא לאנשים בחיל העיתונות שלו מבלי להתריע בפנינו על הכוונה הזו מראש".

הו האימה, מנהיג מדינה שהעז לענות על שאלות של עיתונאים, מבלי שחבורה של מטפלים ירחיקו אותם.

צפו:

מאוחר יותר במסיבת העיתונאים, טענה פסקי כי ביידן השיב על שאלות "135 פעמים" לאחרונה, והצביעה על כך שהוא יקיים מסיבת עיתונאים רשמית נוספת בשלב כלשהו.

פסקי אמרה כי "הנשיא יודע שהוא נבחר לא רק כדי לשלוט במגיפה ולהחזיר אנשים לעבודה, אלא להגן על הדמוקרטיה שלנו ולעמוד על מה שנכון ולהיות שקוף", והוסיפה "אציין כי הוא ענה על שאלות 135 פעמים לקראת ספטמבר, שלוש פעמים בשבוע שעבר".

כפי שצפינו, המטפלים של ביידן מתכוונים לשלוט בחוזקה על האינטראקציה שלו עם כל מי שמחוץ לבועת הבית הלבן, ואפילו להשתיק את המיקרופון שלו ולצעוק באגרסיביות על כתבים להתרחק ממנו.

לפני שבוע דרש הסנאטור הרפובליקני ג'יימס ריש לדעת מי אחראי לשלוט מתי מותר לשמוע את הנשיא, וציין במהלך דיון בסנאט כי "מדובר בתיאטרון בובות, אם תרצה, ואנחנו צריכים לדעת מי נמצא שם ומי מקבל את ההחלטות".

"למישהו בבית הלבן יש סמכות ללחוץ על הכפתור ולעצור את הנשיא, לנתק את יכולת הדיבור והצליל של הנשיא. מי האיש הזה?" שאל ריש.

השמאלנים התעקשו כי הטענות "מוזרות", "מגוחכות" ו"אבסורדיות".

תחליטו בעצמכם.

YOU MIGHT ALSO LIKE