טיהור הצבא נמשך: ככה מתכוון ממשל ביידן להעניש חיילים שמסרבים להתחסן
שחרור מהצבא עם אות קלון ועמידה אפשרית מול משפט צבאי, אלו הצעדים שמבקשים להחיל בבית הלבן על חיילים המסרבים לקחת את החיסון כנגד הקורונה

ממשל ביידן דוחק לשחרור עם אות קלון ולעמידה בבית משפט צבאי עבור חיילים שאינם מצייתים להוראת קבלת החיסונים כנגד COVID.

נציג ה-GOP השמרני מארק גרין מטנסי הציע השבוע תיקון לחוק הרשאת ההגנה הלאומי (NDAA) שיאסור "כל שחרור עם אות קלון" לחיילים המסרבים להתחסן.

לאור זאת הבית הלבן הגיב בהצהרה וציין כי "הממשל מתנגד בחריפות לסעיף 716", בנימוק כי הוא "יגרע מהמוכנות ויגביל את אפשרויות המפקד לאכוף את הסדר והמשמעת כאשר חבר-שירות לא יציית להוראה חוקית לקבלת חיסון”. בהצהרה הוסיפו בבית הלבן כי "כדי לאפשר לכוח במדים להילחם עם משמעת, על המפקדים להיות בעלי יכולת לתת פקודות ולנקוט באמצעים משמעתיים מתאימים".

בתגובה להצהרה אמר גרין "אני מזועזע מכך שממשל ביידן מנסה להסיר את התיקון שלי לחוק שמונע שחרור עם אות קלון לאנשי שירות המסרבים לקבל את החיסון נגד COVID-19".

גרין הוסיף: "זה היה תיקון דו-מפלגתי - כל דמוקרט בוועדת השירות המזוין בבית הסכים לכך. אסור להעניש אף אמריקאי שמרים את ידו לשרת את האומה על קבלת החלטה רפואית אישית ביותר", דחק גרין.

כפי שציינו בעבר, ישנה התנגדות משמעותית למנדט החיסונים בקרב אנשי השירות הצבאי.

טאקר קרלסון חשף אתמול כי נמסרה מצגת מוזרה לחיילים שמלעיגה את מנדט החיסונים באופן קיצוני עם קישור לשטניזם, בזמן שהצבא דוחף את חובת החיסון אפילו עבור אריות-הים (Navy Seals) של חיל הים כולל אלו בעלי החסינות הטבעית.

 
YOU MIGHT ALSO LIKE