טראמפ תוקף את בוש: "אדם שאחראי למות מיליונים לא צריך להרצות לאף אחד"
לאחר המתקפה של בוש על אנשי הימין במהומות הקפיטול טראמפ עולה להתקפה חריפה במיוחד נגד הנשיא ה-43

דונלד טראמפ לא התאפק בתגובה לנאום של הנשיא לשעבר, ג'ורג 'וו. בוש, לציון 20 שנה להתקפות הטרור.

בוש דיבר בטקס הזיכרון של טיסת 93 של יונייטד איירליינס בשנסוויל שבפנסילבניה וניצל את ההזדמנות כדי להדגיש את "הקיצוניות הביתית" - בהתייחסות ברורה לאירועי גבעת הקפיטול ב-6 בינואר: "ראינו ראיות הולכות וגוברות שהסכנות למדינה שלנו יכולות לבוא לא רק מעבר לגבולות, אלא מאלימות שנאספת בפנים", אמר בוש.

"יש חפיפה תרבותית בין קיצונים אלימים בחו"ל לבין קיצונים אלימים בבית... בזלזול שלהם בפלורליזם, בהתעלמות מחיי אדם, בנחישותם לטמא סמלים לאומיים, הם ילדים בעלי אותה רוח מרושעת".

חלק גדול מהתקשורת שיבחה את בוש על הנאום, ללא כל התייחסות לעובדה שהנשיא לשעבר יזם ופיקח על מלחמות שעל פי הערכות גבו יותר ממיליון נפשות.

אבל הנשיא לשעבר טראמפ, הפך למועמד הרפובליקני הראשון שביקר את החלטות בוש לפלוש לעיראק רגע לפני שהועמד לתפקיד, ואמר ביום שני כי לנשיא ה-43 "אסור להרצות לאף אחד".

"כל כך מעניין לראות את הנשיא לשעבר בוש, שאחראי להכניס אותנו לחול של המזרח התיכון (ואז לא לנצח!), כשהוא מרצה בפנינו שטרוריסטים מה"ימין" הם בעיה גדולה יותר מאלו שמגיעים ממדינות זרות. ששונאים את אמריקה, ושזורמים לארצנו כרגע", אמר טראמפ בהודעתו, שהופצה על ידי Save America PAC.

"אם כך, מדוע הוא היה מוכן להוציא טריליוני דולרים ולהיות אחראי למותם של אולי מיליוני אנשים? הוא לא אמור להרצות אותנו על שום דבר", הוסיף טראמפ.

אף שאנשי תקשורת ליברליים חגגו את נאום בוש בסוף השבוע ואת "אומץ לבו" במהלך אירועי 11 בספטמבר, טראמפ לעומת זאת הדגיש כי בוש הוא הנשיא שאפשר למגדלי התאומים לרדת "בשמירה" ואמר כי "הוביל נשיאות כושלת וחסרת השראה".

טראמפ הגיע למסקנה ש"אסור לו להרצות לאף אחד! "

בינתיים העיתונאי גלן גרינוולד הצביע על כך שהליברלים ששנאו את בוש 'שיקמו' אותו כעת ואת מורשתו כסוג של גיבור 'התנגדות': "ג'ורג 'בוש נישא פעם על ידי הליברלים כהיטלר חדש, פושע מלחמה, ופרימיטיבי שגנב לא אחת אלא שתי בחירות".

גרינוולד המשיך: "ובכל זאת הם התפללו עבורו ב -11 בספטמבר כי הוא נתן להם את מה שהם הכי משתוקקים לו: הדעה כי אל קאעידה דומה לאלה שהפגינו בקפיטול ב- 1/6".

YOU MIGHT ALSO LIKE