"פאוצ'י מימן מחקר בווהאן שיצר הגברה פי 10,000 של עומס ויראלי בנגיפי קורונה שבגופי עכברים מאשר בטבע"
 "שלושה וירוסים שנוצרו על ידי מעבדה של EcoHealth/מכון ווהאן לווירוולוגיה הפגינו עומס ויראלי גבוה פי עד> 10,000 פעמים מאשר הנגיף העטלפי בעכברים", את הכסף ? זה הגיע מפאוצ'י כבר וה-NIAID

חוקרים אמריקאים וסינים במימון המכון הלאומי לאלרגיה ומחלות זיהומיות יצרו וירוסים במעבדת ווהאן שהציגה עומס ויראלי גבוה פי 10,000 מאשר הקיים בעכברים הומנאוידים, כך עולה ממסמכים חדשים שפרסם ה-Intercept.

 פרופסור מאוניברסיטת רוטגרס ריצ'רד אברייט אמר כי הנתונים הם "פצצה מאומתת" המוכיחה כי ה-NIAID, בהנהגתו של ד"ר אנתוני פאוצ'י, הפר את המדיניות הפדרלית, סיכן את הציבור ושיקר לציבור.

 פאוצ'י העיד בפני הסנאט ביוני כי סוכנותו מעולם לא מימנה מחקרי רווח-תפקוד מסוכנים במכון ווהאן לווירוולוגיה.

החוקרים האמריקאים והסינים במימון המכון הלאומי לאלרגיה ומחלות זיהומיות (NIAID) של ד"ר אנתוני פאוצ'י אפוא, יצרו וירוסים במעבדת ווהאן שהציגו עומסים ויראליים גבוהים פי עשרת אלפים בעכברים מאשר הנגיף הטבעי שעליו התבססו, כך על פי פרופסור למחלה למחלות שציין מסמכים שפורסמו.

 ארגון EcoHealth Alliance הודיע ​​ל- NIAID בשני דיווחים כי בין יוני 2017 למאי 2018 יצר שלושה נגיפי קורונה הקשורים ל-SARS שהציגו עומסים ויראליים "גבוהים יותר", כך עולה ממסמכים שפורסמו לראשונה על ידי Intercept ,ובכל זאת הממשל המשיך לממן בהוראת פאוצ'י ובניגוד לחוק את הפרויקט בכספי משלם המסים מבלי לסמן אותו לבדיקה של ועדה פדרלית עצמאית שהוקמה בסוף 2017 לפיקוח על מחקרים מסוג זה.

הפרופסור מאוניברסיטת רטגרס ריצ'רד אברייט, מתנגד קולני למחקרי רווח-תפקוד, אמר כי הנתונים הם "פצצה" המוכיחה כי ה- NIAID, בהנהגתו של פאוצ'י, הפר את המדיניות הפדרלית, סיכן את הציבור ושיקר לציבור.

 "שלושה וירוסים שנוצרו על ידי מעבדה של EcoHealth/מכון ווהאן לווירוולוגיה הפגינו עומס ויראלי גבוה פי עד> 10,000 פעמים מאשר הנגיף העטלפי בעכברים", צייץ אברייט".

 "התוצאות מדגימות - חד משמעית - עלייה בתפקוד", אמר;

YOU MIGHT ALSO LIKE