5 שנות מאסר לפאוצ'י? - "שיקר תחת שבועה לקונגרס על כך שלא מימן את מעבדת ווהאן"
מיליוני דולרים לווהאן, שקרים בוטים לחברי הקונגרס תחת שבועה, ומסכת הכחשות בלתי נגמרת, האם פאוצ'י יועמד לדין? על פי החוק האמריקאי הדברים חייבים לקרות, אך מכיוון שמשרד המשפטים מנוהל על ידי הדמוקרטים לא היינו עוצרים את נשימתנו

הסנאטור רנד פול (R-KY) אמר כי המסמכים שפורסמו לאחרונה ושחשפו כי פאוצ'י הוא מממן מחקר הקורונה בווהאן הוכיחו שוב כי פאוצ'י שיקר לקונגרס, עונש שכולל בתוכו לפחות 5 שנות מאסר כשנעשה תחת שבועה. פאוצ'י הכחיש שוב ושוב כי סייע לממן את המחקרים בווהאן באמצעות ה-NIH האמריקאי ועתה במסמכים חדשים נראה כי אכן הוא שיקר במצב נחושה לאנשי בית הנבחרים.

ה-Intercept השיג 900 עמודים של מסמכי ווהאן באמצעות בקשת חוק חופש המידע שחושפת שהרופא נתן עדות שקר ביחס לתפקידו הבכיר באישור והעברת מימון למחקרים מסוג 'רווח-תפקוד' מסוכנים שהתרחשו במעבדה הידועה לשמצה בסין.

בתגובה לחשיפה אמר הסנאטור פול אשר חשד מהתחלה כי פאוצ'י מעורב בדברים, כי הרי שזו "הפתעת-הפתעה - פאוצ'י שיקר שוב" ביום שלישי.

"גם וצדקתי לגבי הסוכנות שלו שמממנת מחקר חדש בנושא וירוס הקורונה בווהאן", הוסיף הסנאטור בקנטקי.

הציוץ של פול עקב אחר דיווחי ה-The Intercept שחשפו כי ממשלת ארה"ב הזרימה 3.1 מיליון דולר לארגון הבריאות האמריקאי EcoHealth Alliance כדי לתמוך במחקרי וירוס העטלפים במכון ווהאן (WIV). על פי הדו"ח, כמעט 600 אלף דולר מהכסף הפדרלי הזה עברו חלקית על ידי ה-WIV כדי למצוא ולשנות את הרצף הגנטי של עטלפים שעלולים לקפוץ לבני אדם ולהדביק אותם.

בנוסף, המסמכים גילו כי מחקר ניסיוני על עכברים מהונדסים גנטית עם קולטני תאים אנושיים בוצע במרכז אוניברסיטת ווהאן לניסויים בבעלי חיים, ולא ב-WIV כפי שחשבו בעבר.

"המסמכים מבהירים כי טענות מנהל ה-NIH, פרנסיס קולינס ומנהל ה-NIAID, אנתוני פאוצ'י, כי ה-NIH לא תמך במחקר תפקוד או שיפור פוטנציאלי של הפתוגן ב-WIV אינן אמיתיות", אמר כימאי בכיר ופרופסור לביולוגיה באוניברסיטת רוטגרס ריצ'ארד אברייט.

YOU MIGHT ALSO LIKE