"חייבים לעצור את ההגירה": ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן במסר חריף לראשי האיחוד האירופי
"אנחנו לא צריכים אנשים מבחוץ, כי הם משנים את הרכב החברות האירופיות, את הדימוי התרבותי של אירופה, את המערכת הנוצרית והמשפחתית"

ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן אמר לפורום של מנהיגים בסלובניה כי "יש לעצור את ההגירה" כדי לשמר את המורשת התרבותית של אירופה.

במהלך דיון בשולחן עגול בפורום האסטרטגיה הבינלאומית (BSF) בבלד, טען אורבן כי הגירה המונית ממדינות מוסלמיות אינה פתרון סביר לירידה הדמוגרפית ביבשת.

"אנחנו לא צריכים אנשים מבחוץ, כי הם משנים את הרכב החברות האירופיות, את הדימוי התרבותי של אירופה, את המערכת הנוצרית והמשפחתית", אמר אורבן וציין כי הרוב המכריע של המהגרים הם מוסלמים. אורבן הדגיש כי הגירה המונית מובילה לעקירה חברתית, לעלייה בפשיעה וטרור, ואמר בפשטות כי "יש לעצור את ההגירה".

אורבן רוצה שהאיחוד האירופי יחזיר יותר כוח למדינות ריבוניות שתשלוט בגבולותיהן, בטענה שגישה פדרליסטית לנושא תחריף את הבעיה.

כפי שהדגשנו בעבר, כחלק מהמאמץ לצמצם את ההסתמכות על הגירה, הונגריה קיבלה מדיניות בשנת 2019 שגמלה לזוגות נשואים הלוואה בסך 30,600 יורו אשר נסלחה לחלוטין לאחר שילדו שלושה ילדים. אורבן הזהיר שוב ושוב כי הירידה באוכלוסיית ילידי אירופה היא "מחלה" וכי החלפת אוכלוסייה באמצעות הגירה המונית מייצגת "התאבדות דמוגרפית".

המנהיג ההונגרי אמר גם במהלך הפורום כי השתלטות הטליבאן על אפגניסטן גורמת למשבר הגירה המוני נוסף.

כפי שהדגשנו בעבר, דיפלומט בכיר בקאבול הזהיר כי "אפילו טנקים" לא יכולים לעצור גל פוטנציאל גדול של פליטים אפגנים היוצאים ליבשת.

דו"ח של המרכז למחקרים אסטרטגיים ובינלאומיים הזהיר גם כי משבר הפליטים האפגני בשנת 2021 עשוי לגרום למשבר הפליטים ב -2015 להיראות כמו "טיול גיאופוליטי בפארק" בהשוואה.

YOU MIGHT ALSO LIKE