אורחים הבריזו מ'חתונת יעד' בג'מייקה - החתן וכלה הגיבו עם פתרון יצירתי במיוחד
לא פחות משמונה אורחים אישרו את הגעתם לאירוע ולא הופיעו בחתונה, ועל כן בני הזוג משיקגו החליטו לשלוח להם 'חשבונית' בסכום של 120 דולר לאדם. עם זאת, הם הבהירו שמדובר בבדיחה בלבד, והם אף סירבו לקבל את כספו של אחד האורחים שהבריז

בני זוג משיקגו התחתנו לאחרונה ב'חתונת יעד' ראוותנית במיוחד בג'מייקה, אולם כאשר חלק מהמוזמנים בחרו להבריז מהאירוע, בני הזוג לא היססו לשלוח להם "חשבונית" בגובה 240 דולר.

החשבונית שבני הזוג שלחו לאורחים שלא הגיעו לחתונה (צילום: מש' סימונס / Shutterstock)

לדבריהם של בני הזוג - דאגלס ודידרה סימונס - שמונה אורחים הוזמנו לחתונה, אישרו את הגעתם לאירוע הענק והבריזו ברגע האחרון מבלי להודיע על כך.

למען הסר ספק, בני הזוג הסבירו שמדובר בבדיחה, אם כי כזו שמעבירה מסר תקיף. באותה "חשבונית" צוין כי כל אורח בחתונה עלה לחתן וכלה 120 דולר, כך שבני זוג שבחרו לא להגיע התבקשו לשלם 240 דולר.

"חשבונית זו נשלחת אליכם מכיוון שאישרתם הגעה. הסכום הנ"ל משקף את העלות של המושבים שלכם. אני העבירו את התשלום באמצעות אפליקציות כגון 'זל' או 'פייפאל', ואנא להודיע לנו על צורת התשלום המועדפת עליכם. תודה!", נכתב בחשבונית.

כאמור, בני הזוג סיפרו ששמונה זוגות לא הגיעו לחתונה, ועד כה רק זוג אחד הסכים לשלם את החשבונית: "זה לא היה עניין של כסף", הסבירו בני הזוג סימונס, "סירבנו להצעה שלהם בנימוס כי רק רצינו להעביר מסר".

דאגלס ודידרה סימונס (צילום: מש' סימונס)

YOU MIGHT ALSO LIKE