רעידת אדמה: גייטס שילם מיליוני דולרים לאנשי מעבדת ווהאן לטפל בקורונה, כך נחשף במסמכים סודיים חדשים
נראה כי המציאות שוב פעם עולה על כל דמיון, כל הפרטים בכתבתו של עמיחי חזן

בינואר 2020 הודיעה קרן ביל ומלינדה גייטס שתתרום 10 מיליון דולרים 'להכלת' התפשטות נגיף הקורונה בסין ובאפריקה.

עתה נראה כי היתה זו רק יריית הפתיחה של רומן הדוק וסוער בין קרן גייטס ואנשי קשר במעבדת ווהאן (פיטר דאשאק חברו של ד"ר פאוצ'י הידוע לשמצה....), מנהל התרופות והמזון הסיני, וממשלת סין, כך על פי מסמכים חדשים שנחשפו ופורסמו אמש ברשת פוקס-ביזנס האמריקאית.

למעשה, קרן ביל ומלינדה גייטס שיתפה פעולה באופן הדוק עם בייג'ינג כדי לאפשר הוצאת תרופות המיוצרות בסין מחוץ לסין, כך נחשף עתה מיילים חדשים.

המסמכים, שהוחזקו בידי המכון הלאומי לאלרגיה ומחלות זיהומיות בארה"ב (NIAID) הנמצא תחת פיקודו של ד"ר אנתוני פאוצ'י, הגיעו לפעילים שמרנים באמריקה בארגון Judicial Watch באמצעות 'בקשה מיוחדת לחוק חופש המידע'.

עוד נחשף כי הודעות האימייל מכילות דו"ח מה-5 בספטמבר 2017 בו נציגת ה-NIAID בסין, אמרה לעמיתיה כי השתתפה בפגישה של קרן גייטס ש"התחילה לדבר על מאמצי הדברת מלריה עולמית".

המשתתפים, עם זאת, "דיברו גם על מדיניות סינית כללית ואסטרטגיות נוכחיות של הקרן בסין - בניית יכולות לסייע לסין להעלות את הסטנדרטים הלאומיים שלה ולמנף את משאביה כדי לעזור לאחרים", לדברי פינג צ'ן הבכירה הסינית-אמריקאית שהזכירה את קרן גייטס כמספקת מימון למינהל הלאומי לתרופות בסין כדי שימנה סינים-אמריקאים מנוסים שעבדו ב-FDA האמריקאי לעבוד בסוכנות הסינית.

פינג טענה גם כי קרן גייטס "עובדת עם ממשלת סין" כדי לקדם את כוחה הרפואי של בייג'ין במדינות אפריקה.

"ליתר דיוק, היא מסייעת לחברות סיניות להשיג הכשרה מוקדמת לתרופות, כך שניתן יהיה למכור תרופות מתוצרת סינית מחוץ לסין, מסייעת לסינים לבסס שיתוף פעולה דו-צדדי עם מדינות ספציפיות באפריקה, מלמדת את הסינים איך לבצע גיוס משאבים, עוזרת להעלות את קול הממשל של סין על ידי הצבת נציגים מסין בגופי ייעוץ בינלאומיים חשובים", אמרה.

בנפרד בהודעת האימייל, פינג התייחסה לפגישה עם קבוצה מהפרויקט Global Virome Project (GVP), שמטרתה להתמודד עם "מגיפות ומגיפות ויראליות בעלות השפעה רבה", ושממומנת חלקית על ידי USAID [הסוכנות האמריקאית לפיתוח בינלאומי].

וכאן מגיע ההלם הגדול.

ראש הפרויקט, הממומן הוא לא אחר מפיטר דאשאק מ-"ברית EcoHealth", איש הקשר של ד"ר פאוצ'י במכון ווהאן לווירוולוגיה (WIV) בסין.

שלדברי פינג "עשה עבודה מצוינת בנושא נגיפי קורונה באוכלוסיות העטלפים הסיניות ", ציינה פינג שהתייחסה ככל הנראה לסגן מנהלת ה-WIV שי ז'נגלי, וירולוגית סינית בכיר, שכונתה על ידי התקשורת הסינית "אשת עטלף" על עבודתה העקבית עם וירוסים עטלפיים ונכללה במאה האנשים המשפיעים ביותר של מגזין טיים בשנת 2020.

הודעות הדוא"ל מגיעות לאחר ששגרירות סין בוושינגטון טענה כי אין למסמך אמינות מדעית.

YOU MIGHT ALSO LIKE