"בני נהרג בגלל ביידן ומצביעיו", אם החייל האמריקאי שנרצח בפיגוע - "הוא שלח את בני למותו"
הוא היה בן 20, מעוטר ב"כוכב הזהב" של חייל מצטיין ובדרך לשוב הביתה לחזות בהולדת בנו, אך נרצח בפיגוע טרור, עתה אימו מאשימה את מצביעי ביידן ואת הנשיא עצמו

אמו של אחד מ-13 אנשי הצבא האמריקאים שנהרגו בפיגוע הטרור ביום חמישי בשדה התעופה בקאבול, התקשרה לתוכנית רדיו כדי לגנות את הנשיא ג'ו ביידן כ"חתיכת זבל סנילית".

(צילום: RT)

"זו היתה התקלות מיותרת שניתן היה לטפל בה כראוי", אמרה קת'י מק'ולום, אמו של הנפטר האמריקאי לאנס מקולום.

ריילי מקולום, האם, אמרה למנחת הרדיו אנדרו וילקוב ביום שישי כי "היו להם חודשים וחודשים לסלק את כולם מאפגניסטן, והם בחרו שלא. וכך הם שלחו... 6,000 חיילים, ואת בני, באמצעות חוקי הסטטיסטיקה,  למוות למות מפצצת טרור מטורפת".

האם מקולורדו אמרה שבחרה להשמיע את תגובתה בפומבי, כי "לא יכולתי לשבת בחיבוק ידיים כי אני חושבת שאני צריכה לעבד באמצעות כעס במקום דמעות". לדבריה, בנה בן ה-20, נשוי טרי, התכונן לחזור הביתה להיות עם אשתו ולחזות בלידת ילדו בספטמבר, אך במקום זאת היה בין הכוחות שממשל ביידן מיהר לשלוח לקאבול כדי לסייע בפינויים של האמריקאים ושל בעלי הברית האפגניים כשהטליבאן השתלטו על המדינה עוד לפני שארה"ב הצליחה להשלים את נסיגתה.

"חתיכת הזבל הסנילית והדמנטית הזו שלחה את בני למות", אמרה מקולום.

לאחר מכן האשימה את תומכיו של ביידן באובדן ואמרה, "אז הבן שלי הלך, ואני רק רוצה שכל הדמוקרטים שבגדתם בבחירות או שהצבעתם עבורו באופן לגיטימי, שתדעו שפשוט הרגתם את הבן שלי עם זבל שחולה בדמנציה. שאפילו לא יודע שהוא בבית הלבן. הוא עדיין חושב שהוא סנאטור". מקולום אמרה כי תיפגש עם נציגת הקונגרס לורן בוברט (קולורדו) בכדי לסייע בהוצאת סיפורה.

מקולום אינה ההורה היחיד של שדיברה בביקורת על הנסיגה הכאוטית של ארה"ב מאפגניסטן.

סטיב ניקוי, אביו של קארים ניקוי, אמר למנחה פוקס ניוז, טאקר קרלסון, כי ניתן היה למנוע את הטרגדיה ביום חמישי אם הפנטגון היה פועל לבצע פינוי דרך בסיס התעופה באגרם במקום לנטוש את המתקן המאסיבי הזה ביולי.

נמל התעופה בקאבול "נראה כמו לירות בתרנגול הודו", כאשר התנועה הועברה דרך נקודת כניסה צרה, אמר סטיב ניקוי. "זה היה בעצם כל כך כאוטי ולא ממש מתוכנן", הוסיף.

הפיגוע ביום חמישי, שעליו לקח אחריות ארגון הטרור דאע"ש, סימן את הפיגוע הקטלני ביותר שספג הצבא האמריקאי בעשור האחרון.

לפחות 170 אפגנים נהרגו, מתוכם 28 חמושי טליבאן, בעוד מאות נוספים נפצעו.

ביידן אמר ביום שבת כי צפויה התקפה נוספת בתוך 24-36 השעות הקרובות.

YOU MIGHT ALSO LIKE