תרחיש האימים של משרד החינוך בלוס אנג'לס: חשש להתפרצות קורונה בבית ספר יסודי
עד כה דווח על 11 מקרים מאומתים של קורונה בביה"ס "גרנט" בהוליווד, אך לא ברור אם מדובר רק בתלמידים או בשילוב של תלמידים ומורים. משרד החינוך: "כל המקרים אותרו בכיתה אחת, משתפים פעולה עם מחלקת בריאות הציבור"

אנשי משרד החינוך בלוס אנג'לס (Los Angeles Unified School District, או LAUSD) אישרו אמש (רביעי) שהם מתמודדים עם התפרצות נגיף הקורונה באחד מבתי הספר, לראשונה מאז פתיחת שנת הלימודים לפני קרוב לשבועיים.

בית הספר 'גרנט' בהוליווד (צילום: LAUSD)

לפי הודעת משרד החינוך, ישנם 11 מקרים מאומתים של קורונה בבית הספר היסודי "גרנט" בהוליווד (ברחוב וילטון, בין השדרות סאנסט להוליווד).

כמו כן, במשרד החינוך ציינו שמתוך 11 המקרים המאומתים, 7 הם כתוצאה מהעברת הנגיף מאדם לאדם בתוך שטח בית הספר. עם זאת, לא ברור אם מדובר ב-11 תלמידים, או שמא מדובר בתלמידים ומורים.

"כל המקרים המאומתים בבית הספר 'גרנט' מרוכזים בכיתה אחת, ומשרד החינוך משתף פעולה באופן מלא עם מחלקת בריאות הציבור", אמרו במשרד החינוך.

כאמור, מדובר בהתפרצות הראשונה של נגיף הקורונה בבית ספר ב-LAUSD מאז ששנת הלימודים נפתחה ביום שני ה-16 באוגוסט. ראוי לציצין כי מחלקת בריאות הציבור של לוס אנג'לס מגדירה "התפרצות" כמקום שבו 3 או יותר אנשים נדבקו בקורונה.

כפי שדיווחנו אתמול, כ-6,500 תלמידים הלומדים במשרד החינוך של לוס אנג'לס הוכנסו לבידוד והפסידו לפחות יום אחד במהלך השבוע הראשון של שנת הלימודים החדשה. לפי ה-LAUSD, כ-3,000 תלמידים הוכנסו לבידוד לאחר שאובחנו כחיוביים לנגיף במהלך השבוע הראשון של הלימודים (בין ה-16 ל-20 באוגוסט). כמו כן, כ-3,500 תלמידים נוספים הוכנסו לבידוד לאחר שהם באו במגע עם חולה קורונה.

בנוסף, במשרד החינוך הסבירו שמתוך כ-60 אלף מורים ועובדים נוספים, למעלה מ-1,000 איש נמצאו כחיוביים לקורונה, או לחילופין באו במגע עם חולה מאומת.

YOU MIGHT ALSO LIKE