"מדובר באבסורד", טנסי מחייבת ילדים בבתי ספר יסודיים לעטות מסכה
תלמידים, עובדים ומבקרים יחויבו לעטות מסכה בשטחי בית הספר • איש העסקים וחבר במועצת בתי הספר קליי טראביס תקף את ההחלטה: "המסכות הן תיאטרון קוסמטי" • דווקא הקבוצה שנמצאת בסיכון נמוך ביותר מנגיף קורונה, מחויבת לעטות מסכות

קליי טראביס מייסד רשת הספורט OutKick (אאוטקיק) דיבר השבוע על האבסורדיות של המסכות בבית ספר בטנסי, ובכלל. את הדברים אמר טראביס בישיבת מועצת בתי הספר של מדינת טנסי. המשתתפים בישיבה זו הצביעו בעד חיוב מסכות לתלמידים, עובדים ומבקרים באוטובוסים בבתי ספר יסודיים.

הורים זועמים על החובה לחבוש מסכות // קדריט צילום: shutterStock

טראביס, אב לשני ילדים בבית הספר במחוז וויליאמסון, תקף את את ההחלטה לחייב ילדים בעטיית מסכות: "התביישו לכם על הבחירות שאתם עושים. אפס הגיון בהחלטה זו". 

חובת המסכות בתוקף עבור ילדים בבתי ספר יסודיים בלבד, בגילאי 5-11, זאת למרות שילדים נמצאים בסיכון אפסי לפתח תסמינים קשים או חלילה למות כתוצאה מהנגיף, "למרות זאת, נכפה עליהם לעטות מסכות ללא שום ביסוס מדעי", טען איש העסקים וההורה המודאג.

"שפעת הורגת ילדים יותר מקורונה"

"אני מרגיש רע לגבי כל האנשים שמסתובבים עם מסכות וחושבים שזה תיאטרון קוסמטי. הם חושבים שהם משפיעים במשהו על היקף התחלואה, אבל הם לא", ציין טראביס, והוסיף: "אלו העובדות: הילדים שלנו - מתחת לגיל 25, הסיכוי שלהם למות מקוביד הוא אחד למיליון. סביר יותר שימותו מפגיעת ברק, ואף משפעת". 

"האם אי פעם חייבתם מסכות כשהייתה שפעת עונתית? בושו לכם. למרות שהסיכוי של ילדים למות משפעת גבוה יותר מקורונה, מדוע אתם כופים עליהם לעטות מסכה?".

YOU MIGHT ALSO LIKE