"אני עובד עם הילרי קלינטון": פדופיל שניסה לפתות בן 14 נתפס על-חם מתגאה מול המצלמה בקשריו עם האליטה הדמוקרטית
מקרה מזוויע של פדופיליה נתגלה על ידי יוטיובר מקומי שעלה על עקבותיו של אלן גוס באמצעות מבצע עוקץ בלב סן-דייגו, עתה נשאלת השאלה, האם קשריו עם האליטה הדמוקרטית יעזרו לו להימלט מאימת הדין?

גבר המזוהה לכאורה כפעיל להט"ב קלינט אלן גוס נתפס בוידאו במהלך מבצע עקיצת טורפי-ילדים על ידי יוטיובר בשם CC Unit שיזם את האינטראקציה.

גוס טען בסרטון ולכאורה בהודעות טקסט מפורשות כי עבד אצל יו"ר הבית ננסי פלוסי ודמוקרטים בעלי פרופיל גבוה יותר כהילרי קלינטון.

במקומות אחרים הוא צולם לצד דמוקרטים בולטים כולל הנציגה שילה ג'קסון-לי, וצ'סטן בוטיג'ג', בן הזוג של שר התחבורה פיט בוטיג'יג'.

גוס, (צילום: פייסבוק/התיק הלאומי)

בסרטון מתגלה כי גוס ביקש לכאורה טובות הנאה מאדם שהוא האמין שהוא ילד בן 14 באינטרנט לפני שפנה אליו היוטיובר במבצע העקיצה.

הוא ניגש לגוס, שככל הנראה ישב על כיסא מחוץ לביתו וחיכה לפגוש את הילד בן ה-14. "אתה כאן כדי להזמין ילד בן 14 לביתך. זה מה שאתה עושה ושוחחת על כך בצורה גרפית", עימת אותו היוטיובר עם האמת הקשה. "אתה ילד בן 14?" גוס השיב בעצבנות לסטרימר. "דיברת עם ילד בן 14, אתה מבין את זה? אתה רוצה שאני אתקשר לשוטרים, או שאתה רוצה לנהל שיחה", אמר. "למען האמת, אממ, אני לא מבין מאיפה אתה בא", ממלמל גוס.  "אתה לא מבין? אז למה שלא ננהל שיחה על זה, כי אני יכול לעזור לך או שאוכל לנעול אותך", השיב האיש שהסביר שהוא "יודע עליו הכל".

גוס השיב, "אז אתה יודע שאני עובד אצל ננסי פלוסי, אני עובד אצל הילרי קלינטון", והכחיש כל "מגע מיני" במהלך הצ'אטים.

"שוחחת איתי בצורה גרפית. אמרת 'אני רוצה ללקק לך את החור', אמרת כל כך הרבה דברים גרפיים. אז אם הייתי מראה את זה לשוטרים כאן היום, והם יראו את מה שאמרת למי שאתה מאמין שהוא בן 14, זה מין", אמר הסטרימר, שנקטעה על ידי גוס שאמר "ניסיתי לעזור לך לצאת מהארון". לאחר מריבה קלה, גוס, נכנס לדירתו, והסטרימר מציין שהוא עומד להתקשר למשטרה.

נראה כי גוס הוא פעיל להט"ב ודמוקרט מושבע, אשר מפרסם תכנים ליברליים באופן מקוון.

בחשבון הפייסבוק של גוס יש תמונות שלו לצד דמוקרטים בולטים כמו שילה ג'קסון-לי וצ'סטן בוטטיגיג, בעלה של פיט בוטיטיג.

בפוסט בפייסבוק מיום 20 באוקטובר 2009 נראה גוס בעצרת של הילרי קלינטון ביוסטון, עם הכיתוב "עצרת הילרי קלינטון ביוסטון. הייתי אמור להיות על הדוכן מאחוריה אבל הגעתי לשם מאוחר".

גוס, לשעבר מטקסס, ציין כי עבר לסן דייגו, קליפורניה ביולי 2021, על פי פרופיל הפייסבוק התואם את תיאורו.

YOU MIGHT ALSO LIKE