אדם נורה למוות בקרב יריות מחוץ ל'טרגט': "כולם הסתתרו בחנות"
המשטרה פתחה בחקירה לאחר שחניון של קניון בנצרת התחתונה, פנסילבניה, הפך לזירת ירי מדממת, כאשר אדם נוסף נפצע ומאושפז במצב יציב

אדם אחד נהרג ואחד אחר נפצע, בקרב יריות שאירע ביום ראשון בצהריים מחוץ לחנות 'טרגט' בפנסילבניה.

הירי התרחש בסביבות השעה 14:15 בחניון של קניון נצרת התחתונה, בערך כ-20 ק"מ מאלנטאון. מהמשטרה נמסר כי העימות פרץ מחוץ לחנות 'טרגט' אחרי ששני רכבים הגיעו לחניון, אז התחילו היריות.

כאמור, שני בני אדם נפצעו, כאשר מותו של אחד מהם נקבע בבית החולים מאוחר יותר. "שני בני אדם נפגעו. אחד נהרג. השני נמצא כרגע בבית החולים ועל פי הדיווח מצבו יציב", אמר התובע המחוזי.

עד ראייה, האנטר פיליפס בן ה-21, אמר שהוא ואבא שלו שמעו את היריות בזמן שניסו למצוא חניה ליד הקניון. לדבריו, הוא ראה אדם רוכן מעל מכונית לבנה וירה כמה כדורים לעבר רכב שחור, והנהג החזיר באש.

לאחר מכן, שני החמושים נמלטו מהמקום, כאשר על פי פיליפס, אחד מהחשודים איבד נעל בזמן שברח, והוסיף כי נוסע הרכב השחור נפל מהמכונית והיה מכוסה בדם. "הוא היה כל כך מבולבל. הוא דימם ממש רע", אמר פיליפס.

זירת הירי (צילום: פוקס29)

כוחות משטרה רבים, כעשרה ניידות, הגיעו במהירות למרכז הקניות. "רק באתי לקנות מכנסיים קצרים", סיפר פיליפס, "זו קהילה כל כך נחמדה, ומשהו כזה היה חייב לקרות. אני רק בכנות מקווה שהבחור בסדר".

ג'יידן אופריי, עובד ב'טרגט', סיפר לרשת אן.בי.אס כי הלקוחות בחנות החלו לרוץ למשמע הירי. "כולנו היינו צריכים להסתתר במקום והמשטרה סגרה את החניון", אמר והוסיף כי חברו לעבודה ראה שני גברים חובשים מסכות שחורות רצים למכונית לאחר הירי.

לפני כארבעה ימים, תושב אורגון העובד כאיש תחזוקה באחד מבתי הספר במדינה, נעצר בחשד שתכנן לבצע אירוע ירי המוני במקום – כך לפי המשטרה המקומית.

הפרשה החלה ב-20 ביולי כאשר כריסטופר קלי בן ה-24 נכנס לתחנת המשטרה המקומית בעיר מדפורד, וסיפר לשוטר שהוא "נאבק במחשבות על רצח ושוקל לבצע אירוע ירי המוני". בשל ההודאה, קלי נשלח להסתכלות פסיכיאטרית, כאשר במקביל ביהמ"ש אישר צו חיפוש בביתו – שם נמצאו מספר כלי נשק, תחמושת רבה, אפוד מגן ועוד.

YOU MIGHT ALSO LIKE