אסיר נשפט ל-25 שנות מאסר נוספים לאחר שרצח את שותפו לתא – שאנס את אחותו הקטנה
בן ה-26 הכה ודקר למוות את שותפו לתא, לאחר שהאחרון החל לספר לו פרטים על איך הוא אנס את אחותו. "שמו אותי בסיטואציה שבכלל לא הייתי אמור להיות בה"

אסיר מוושניגטון נשפט ל-25 שנות מאסר נוספים לאחר שרצח את שותפו לתא – מתעלל מינית מורשע שאנס את אחותו.

שיין גולדסבי מימין, רוברט מונגר משמאל

גזר דינו של שיין גולדסבי נקבע השבוע, לאחר שהכה למוות את רובט מונגר בן ה-70 בחודש יוני 2020. על פי הדיווחים, מונגר ריצה עונש מאסר של 43 שנים בגין עבירות מין בילדים.

גולדסבי אמר שהוא הכה את מונגר לאחר שהאחרון החל לספר לו פרטים על האונס, מה שמאוחר יותר הוכח כאמת. "עברו לי כל כך הרבה דברים בראש", אמר גולדסבי ל'אאוטלט'. "בשלב הזה לא הייתי יציב. הגעתי לנקודה הזו, כי מונגר כל הזמן רצה לתת לי פרטים על מה שקרה, על מה שהוא עשה – על התמונות והסרטונים שלו עושה את הדברים האלה".

על פי מסמכי בית המשפט, גולדסבי תקף את מונגר בשטח הקהילתי מאחורי בית הכלא, והכה אותו בפניו 14 פעמים – אז דקר אותו בראשו לפחות ארבע פעמים לפני שעזב את המקום.

בן ה-26 סיפר ל'אאוטלט' כי הוא ביקש להחליף את שותפו לתא ממשרד התיקונים בוושינגטון, לו מדיניות המונעת הסדרי מחיה כאלה בכלא. המשרד אמר כי הגורמים לא ידעו על הקשר בין השניים שגרים יחד בתא.

האסיר הצעיר התנצל בפני משפחתו של מונגר בהודעה אמוציונלית. "אני לא יכול לדמיין איך זה היה לאבד אדם אהוב בצורה כזו. בפני אשתו וכל משפחתו, אני מתנצל. אני כל כך מצטער ואני מקווה שתצליחו להחלים ממה שגרמתי", כתב.

גולדסבי מרצה עונש מאסר לאחר שבשנת 2017, במהלך טיול, הוא גנב רכב משטרתי, בעוד גורמי אכיפת החוק רדפו אחריו – עד שהתנגש בחייל ופצע אותו.

"רימו אותי, אני הקורבן"

בראיון לאתר חדשות, גולדסבי נשאל כיצד הגיב כאשר גילה שחברו לתא הוא זה שאנס את אחותו. "הייתי בשוק. הייתי, 'מה לעזאזל?'... דברים כאלה לא קורים. אנחנו מדברים על אותו מוסד, אותה מחלקה, אותו תא עם האיש הזה. זה כמו לזכות לשבע פעמים בכל הקופה בקזינו", ענה.

גולדסבי היה בבית כלא אחר, אז הועבר לאותו אחר שבו מונגר כלוא. לדבריו, הוא מעולם לא חשב להרוג את בן ה-70, אבל הוסיף כי הסיטואציה הזו הייתה בלתי אפשרית.

"שמים אותי באותו תא עם האיש הזה. אני מרגיש שרימו אותי. אני הקורבן", אמר האסיר הצעיר. "הם שמו אותי בסיטואציה שבכלל לא הייתי אמור להיות בה. זה לא היה אמור לקרות, בכלל. אנחנו מדברים על האיש הזה, שעשה כמה דברים חולניים לאחותי הקטנה. למשפחה שלי. לדם שלי. החיים שלי. ואתם רוצים לשים אותי איתו פנים אל פנים?".

בסוף הראיון, גולדסבי פנה לאחותו: "לאחותי הקטנה, אני אוהב אותך כל כך הרבה. ואני מצטער על מה שעשיתי. אני מקווה שלא אהיה בכלא כל החיים. אני מקווה לראות אותך שוב. אני מתפלל לאלוהים שאם לא נתראה שוב, לפחות תדעי למה עשיתי את מה עשיתי.

YOU MIGHT ALSO LIKE