לעיני בתה בת ה-8: אישה הוכתה באכזריות רק כי צפרה לאופנועני שטח | צפו בתיעוד
קבוצת האופנוענים החלה לרדוף אחרי האישה בת ה-35, וכשהצליחו לעצור אותה – גררו אותה מהרכב, משכו בשיערה והטיחו אותה על הרצפה. "אירוע נורא"

אישה מרוד איילנד נגררה ממכוניתה והוכתה ברחוב אל מול בתה הצעירה – רק בגלל שצפרה על קבוצת אופנוענים שחסמו את הכביש, כך על פי המשטרה וכפי שנראה מסרטון מהאירוע.

צילום מסך

האישה בת ה-35 נהגה יחד עם בתה בת השמונה. בדרך, קבוצה של אופנוענים ורוכבי טרקטורונים ש"התעלמו משני רמזורים", נמסר מהמשטרה. היא המשיכה בנסיעתה בעוד נרדפה "על ידי קבוצה גדולה של טרקטורונים ואופנועני שטח".

כמה מחברי הקבוצה הצליחו לעצור את האישה, אז הם ירדו מרכבם ופתחו את דלת הרכב, גררו את האם מהמכונית והכו אותה ברחוב, בעוד בתה צופה במחזה הקשה. בסרטון מהאירוע האישה נראית על ברכיה ברחוב, כשמישהו תופס אותה בשיערה ומכה אותה שוב ושוב.

חולצתה של האישה כמעט נקרעה, והיא איבדה נעל בזמן שנאבקה בתוקפים, שהטיחו אותה על הקרקע.

לא ברור מה מצבה של האישה לאחר האירוע, אותו כינה ראש העיר חורחה אלורזה כ"אירוע נורא".

חבר המוצעה דיוויד סלבטורה גינה גם כן את התקיפה הקשה, ואמר כי "אישה שנוסעת במכונית עם הילדה שלה לא צריכה לחשוש מלהיות קורבן לאלימות פיזית אכזרית".

המשטרה עצרה אתמול צעירה בת 24, שיאן בויסברט, והאשימה אותה בתקיפה בהתנהגות לא תקינה. היום היא הובאה לדיון בבית המשפט והואשמה בשני הסעיפים, ונאסר עליה ליצור קשר עם הקורבן. בויסברט נעצרה ללא אפשרות לשחרור בערבות, וזאת בגלל שהפרה את תנאי השחרור שלה שנקבעו בינואר, אז היא חסמה את התנועה ורבה עם שוטר.

היא נידונה לשנת מאסר על תנאי ו-20 שעות עבודות שירות.

ראש העיר אלורזה התעקש כי העיר "תמשיך להקדיש את כל המשאבים הזמינים שלנו להורדת הטרקטורונים הבלתי חוקיים האלה מהרחובות שלנו ולהביא לדין את האחראים. המשטרה שלנו תפסה והשמידה למעלה מ-200 אופנועים ואנו נמשיך לעצור אנשים שמתמשים בכלי הרכב האלה באופן בלתי חוקי".

YOU MIGHT ALSO LIKE