מות הצעירה בפלורידה במהלך חופשת ספרינג ברייק: 2 החשודים שסיממו ואנסו יועמדו לדין בגין רצח
שני החשודים נעצרו ימים ספורים לאחר שנמצאה גופתה של הצעירה מפנסילבניה, אולם רק השבוע הוחלט לשדרג את כתב האישום ולהוסיף סעיף של רצח מדרגה ראשונה. ביהמ"ש קבע כי שני החשודים יישארו במעצר עד תום ההליכים נגדם

שני גברים המואשמים באונס של צעירה בת 24, שמתה ממנת יתר של סמים בעת שביקרה בפלורידה מוקדם יותר השנה, מואשמים כעת גם ברצח מדרגה ראשונה, כך על פי רשויות החוק במיאמי.

כריסטין אנגלהרדט, לצד בית המלון "אלביון" שבו נמצאה גופתה. משמאל: טיילור (למטה) וקולייה

כזכור, כריסטין אנגלהרדט בת ה-24 נמצאה ללא רוח חיים במלון במיאמי ביץ', לשם הגיעה לכבוד חופשת האביב המכונה "ספרינג ברייק". עם פרסום הפרשה, רשויות החוק בדרום פלורידה הודיעו ששני גברים מצפון קרוליינה נעצרו בחשד שסיממו ואנסו את האישה.

בהמשך נודע כי שני החשודים שנעצרו הם אבוייר קולייה בן ה-21 ודוריאן טיילור בן ה-24. תשתית הראיות הוצגה בפני אנשי חבר מושבעים גדול, שקבעו כי ניתן להעמיד לדין את קולייה וטיילור בגין רצח מדרגה ראשונה.

מדו"ח המעצר שפורסם מוקדם יותר השנה עולה כי שני הגברים תועדו במצלמת אבטחה כשהם נכנסים לבית המלון "אלביון" במיאמי ביץ', בסביבות השעה 1:00 בלילה שבין רביעי לחמישי, ביחד עם אנגלהרדט. כחצי שעה לאחר מכן, השניים שוב תועדו במצלמת האבטחה, אולם הפעם ללא הצעירה.

לפי החשד, שני הגברים נתנו לכריסטין גלולה ירוקה כלשהי, אנסו אותה ולאחר מכן שדדו את ארנקה. גופתה של אנגלהרדט, תושבת פנסילבניה, התגלתה למחרת, והמשטרה עצרה את שני החשודים ביום ראשון.

בחקירתו סיפר החשוד הצעיר יותר, קולייה, כי סבר שהוא נותן לאישה גלולה מסוג פרקוסט (משכך כאבים), אולם במשטרה מאמינים שמדובר בסם אונס. יתרה מכך, חוקרי המשטרה דחו על הסף את הטענות לפיהן שני הגברים ואנגלהרדט קיימו יחסי מין בהסכמה: "בתיעוד ממצלמת האבטחה ניתן לראות בבירור שהקורבן אינה במצב להביע הסכמה", נכתב בכתב האישום.

בשל העובדה שכתב האישום 'שודרג' עם סעיף רצח, ביהמ"ש בפלורידה קבע כי שני החשודים יישארו במעצר עד תום ההליכים נגדם.

YOU MIGHT ALSO LIKE