טרגדיה מחרידה: שני צעירים נהרגו מפגיעת רכבת – בזמן שערכו אזכרה לאחיהם שמת בדיוק באותו המקום
האחים, בני 20 ו-29, הגיעו למסילה בעיר בצפון קרוליינה כדי לעשות טקס עבור האח בן ה-27, שמת כתוצאה מפגיעת רכבת רק שבוע קודם לכן

שני אחים צעירים נהרגו הבוקר (שלישי) מפגיעת רכבת קלה בצפון קרוליינה, בזמן שערכו טקס אזכרה לאחיהם שנהרג בדיוק באותו המקום בשבוע שעבר. כך מסרה המשטרה המקומית.

זירת התאונה (צילום מסך)

פבלו טיקיראם אס בן ה-29 וחוסה טיקיראם אס בן ה-20, הגיעו אל המסילה של קו הרכבת LYNX Blue Line באזור רחוב אי. הברון שבדרום שרלוט קצת אחרי השעה 5 לפנות בוקר, וצעדו צפונה. אז הגיחה רכבת שנסעה דרומה ופגעה בשניים. צוותים רפואיים שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע במקום את מותם של השניים.

המשטרה מסרה כי פבלו וחוסה הגיעו למקום כדי לערוך טקס אזכרה לאחיהם, בלטזר אס בן ה-27, שנהרג בדיוק באותו המקום ב-26 ביולי, כאשר על פי הדיווחים הוא נהג ברכבו ליד מסילת הברזל, אז הוא חצה אותה בעוד שרכבת דהרה לכיוונו.

"מדובר באירוע מאוד טרגי", אמר סמל אדם ג'ונס. "המחשבות והתפילות שלנו יוצאות אל המשפחה. אני לא יכול לדמיין לאבד את הילדים שלך, את האחים שלך בתוך שבוע בנסיבות כה טראגיות".

על פי הרשויות, כל מערכות הבטיחות של קו הרכבת איפה שהתאונות אירעו, עבדו בצורה תקינה. עם זאת, מפעיל הרכבת נעצר לאחר ששני האחים נהרגו, בעוד המשטרה חושדת שמדובר בליקויים שהם גורם תורם לתאונה. החקירה נמשכת, והמשטרה המקומית מבקשת את עזרת הציבור בכל פרט שיסייע.

מ"מבצע מציל חיים" של צפון קרוליינה, עמותה ללא מטרות רווח השואפת לצמצם את מספר ההרוגים מתאונות רכבת, נמסר כי מגמת ההרוגים נמשכת בגלל שדעתם של עוברי אורח יכולה להיות מוסחת.

"אנשים תמיד שואלים... 'איך נפגעים מרכבות? הן כל כך רועשות, הן כל כך כבדות, הן צופרות חזק'", אמרה מנהלת 'מבצע מציל חיים', מרגרט קנל. "אי אפשר תמיד לסמוך על זה שתשמעו את הרכבת. הן שקטות עד שהן עולות עליך".

קנל הוסיפה שלרכבות קשה לעצור במהירות כשהן בנסיעה, כי הן לא נבנו כך. "למשל, למערך הרכבות הקלות שיש לנו פה בשרלוט, לוקח כ-185 מטר" עד שהיא עוצרת, "שזה כמו שני מגרשי כדורגל. עד שהן רואות אותך, זה כבר מאוחר מדי".

YOU MIGHT ALSO LIKE