ביידן מואשם: "7 נשים עברו מגע מיני ואותי הוא אנס, בנות מהשירות החשאי אולצו לצפות בו בעירום, אנא אל תסתירו זאת"
טארדה ריד חוזרת לכותרות ובענק לאחר שמזכירת העיתונות בבית הלבן התנערה מתלונתה כי נאנסה בעבר על ידי ג'ו , בנוסף 7 נשים נוספות הרימו תלונות שאינן מטופלות, ביניהן גם יש להזכיר נשים מהשירות החשאי שאולצו לצפות בו עירום

סיפורה של טארה ריד מוכר כבר לקוראינו. שכן היינו העיתון והאתר הראשונים לדווח עליו בעברית.

חדר כושר, לילה, עיר הבירה וושינגטון, שנת 1993, העוזרת הצעירה והנאה של הסנטור ביידן עוברת התעללות וחדירה מינית בלתי רצונית על ידי הנשיא ה-46 - בזמן שעוזריו בחדר הסמוך, כך לפי גרסתה של מי שעד אז ראתה בו כ'אבא', והעריצה את ג'ו.

למה שהיא תשקר, הרי היא דמוקרטית בדם.

 

כמה שבועות אחר כך אחד מהוריה, אמה, מתקשרת לתכנית הפופולקית של לארי קינג ומתלוננת "על סנאטור בכיר שאיני רוצה לומר את שמו שפגע בבתי".

הדבר נעשה בשידור ברשת CNN.

ריד בת לבית דמוקרטי שמרה את הדברים בסוד עד שהחליטה לספר את האמת לתקשורת לפני כשנה.

בינתיים התקשורת הממסדית לא רק התעלמה, מלבד פוקס-ניוז והניו יורק פוסט הם ניסו להשפילה - אך עתה כאשר מזכירת העיתונות של הבית הלבן שוב דחתה את הטענות ואמרה כי הן עברו "את הדיון המשפטי הנצרך", והתעלמו מהעובדה שישנם נשים מהשירות החשאי שאולצו לצפות בביידן שוחה בעירום ריד פתחה פיה שוב - היא התפוצצה לחלוטין והוסיפה כי "7 נשים נוספות מתלוננות על מגע מיני בלתי רצוני".

"הבולשיט שפסאקי אמרה אמש ממש נכנס תחת עורי, כשהיא אומרת שזה בטוח עבור נשים לבוא לספר, אז אני נערת הפוסט שזה לא נכון".

בציוץ וויראלי ענתה האישה "שאלו את מזכירת העיתונות האם פספסתי את היום בבית המשפט? את החקירה? בטוח לא פספסתי את ההתקפות על האופי שלי, בזמן ימי קמפיין ביידן."

ריד ממשיכה להתעקש כי המקרה מעולם לא עלה לדיון משטרתי, או פלילי.

הסערה סביב ביידן שמוצאת את מקומה בדפים הראשיים של הניו יורק פוסט מגיעה בעקבות המצב הקשה של מושל ניו יורק אנדרו קואמו ועשרות אישומים נגדו על התנהגות בלתי נאותה. אך אף אחד מהם לא מתקרב לדברים שריד טוענת על ביידן, דברים שריד עצמה סיפרה לחברתה כבר ב-1995.

אחת המאשימות של קואמו לינדזי בוילן אף צייצה את תמיכתה בריד - "הכישלון של הדמוקרטים לטפל בתלונותיה הוא דבר נורא ופוגעני לתנועה של כולנו", אמרה.

חואניטה ברודרדיק שטענה כי הנשיא ביל קלינטון, חברו של ג'ף אפשטיין, אנס אותה בשנת 1978, כתבה כי מזכירת העיתונות פסאקי התנהגה כמו הילרי ופשוט דחתה את האמת.

למרות התיישנות ברמה הפלילית, הרי שריד יכולה לתבוע את ביידן בבית משפט אזרחי.

ריד אמרה כי לא היה שום בירור משפטי עימה ועם 7 נשים נוספות שהאשימו את ביידן במגע בלתי מוסכם ואמרה כי מדובר ב"שקר לרפובליקה".

בנוסף אמרה שהיא תתייעץ עם עורך דין וכי היא רוצה חקירה קונגרסיאלית.

YOU MIGHT ALSO LIKE