טראמפ מתפוצץ: "מטורפות, לוזריות שמאלניות, הגיע להן להפסיד, יש להחליפן בפטריוטיות" - נבחרת הנשים המושפלת חוטפת
לנשיא ה-45 דונלד טראמפ נמאס מהשפלת הדגל וההמנון הלאומי והפוליטיקה הפרוגרסיבית שחודרת לספורט הנשים, ההשפלות שספגה נבחרת ארה"ב בכדורגל שאיכזבה בכך שלקחה מדליית ארד ואפילו לא הגיעה לגמר (אכזבה עצומה במימדים אמריקאיים) הוציאו ממנו דברים לא פשוטים כנגד הנבחרת וכנגד הכוכבת "עם השיער הסגול" מייגן ראפינו

הנשיא טראמפ הטיח דברים קשים בנבחרת הכדורגל הפרוגרסיבית, על כך שנכשלה במשימה שהיתה אמורה להיות פשוטה - זכייה בזהב בטוקיו, והוסיף "כל מה מה שפרוגרסיבי מתקלקל. ונבחרת הכדורגל שלנו בהחלט גם"

"אם הנבחרת שלנו לא היתה מובלת בידי מטורפים שמאלנים, הן היו זוכות בזהב במקום בארד. להיות פרוגרסיבי אומר שאתה מפסיד. הכל מתקלקל. וכך קרה בנבחרת"

"היו מעט פטריוטיות בנבחרת, אבל לצערנו הן צריכות יותר שמכבדות את הדגל וההמנון. צריך להחליף את כול המטורפים שם בפטריוטים", אמר הנשיא ה-45.

הנשיא סימן את מייגן ראפינו, "כוכבת" הנבחרת הלסבית המוצהרת והשמאלנית הקיצונית שהצהירה בעבר שהיא שונאת את אמריקה.

היא השמיעה את הביקורת שלה על הנשיא לשעבר ונטלה יוזמות של "צדק חברתי".

"האישה עם השיער הסגול שיחקה נורא ומשקיעה יותר מדי זמן במחשבה על פוליטיקה של השמאל הרדיקלי ולא עושה את העבודה שלה!", אמר.

טראמפ ונבחרת הנשים במשחק שהושפלה 3:0 ע"י שבדיה, (צילום: ניו יורק פוסט)

טראמפ שידר את מורת רוחו מהנבחרת הלאומית לנשים בכדורגל שהייתה מועדפת לזכות במדליית זהב, לאחר שניצחה 4-3 את אוסטרליה בקרב על מדליית הארד.

הוא גם ירה חצים בנבחרת בחודש שעבר לאחר שהפסידה בשוודיה 3-0 בתחרות הפתיחה, ואמרה שההפסד הוא דוגמה ל"פרוגרסיביות בפוליטיקה".

“פוליטיקה "ערה" מוציאה את החיים והשמחה מכל דבר. הערות (Wokeness) גורמת לך להפסיד, הורסת את דעתך והורסת אותך כאדם. אתה נהיה מעוות. אתה נהיה דמנטי", אמר טראמפ במהלך הנאום בוועדת הפעולה הפוליטית של נקודת מפנה בפניקס. נבחרת הנשים כרעה ברך יחד עם נבחרת שבדיה לפני המשחק שלה ב-21 ביולי בטוקיו כדי למחות על גזענות.

אבל השחקנים עמדו במהלך נגינת ההמנון הלאומי. ראפינו וחלק מחברי הקבוצה החלו לכרוע ברך במהלך ההמנון בשנת 2016 בסולידריות עם הקוורטרבק לשעבר של סן פרנסיסקו, קולין קפרניק.

כמה מחברי נבחרת הכדורגל כרעו גם הם ברך לפני המשחקים הלאומיים לאחר מותו של ג'ורג' פלויד מידי המשטרה במאי 2020.

בראיון לסוכנות הידיעות AP לאחר ההפסד לשבדיה, אמרה ראפינו כי ספורטאים צריכים להשתמש בפלטפורמות שלהם כדי להשמיע את קולם.

"יש לנו אנשים מנבחרת ארה"ב, מכל רחבי הארץ, מכל הרקע ואנשים ממש מכל העולם, כך שאני כמובן מעודדת את כולם להשתמש בפלטפורמה הזו כמיטב יכולתם לעשות את הטוב ביותר שאולי הם יכולים בעולם, במיוחד מכיוון שכל העיניים נשואות לטוקיו במהלך השבועות הקרובים ", אמרה.

YOU MIGHT ALSO LIKE