"מדבקה מסתורית מאחורי הגולגולת": גורמי ביון תוהים האם משהו לא בסדר עם קים?
בריאותו של הדיקטטור הרצחני ממשיכה להעסיק עיתונאים ואנשי ביון, הפעם לא ברור בדיוק במה מדובר והאם ייתכן וקשור הדבר לשמועות אודות מצב מוחי לא תקין

קים ג'ונג און הופיע בציבור עם כתם מוזר הנראה כמדבקה והמכוסה בתחבושת קטנה, בחלק האחורי של ראשו מה שמעורר ספקולציות נוספות על בריאותו של העריץ הצפון קוריאני.

(צילום: REUTERS)

מדבקת המסתורין נראתה במהלך אירוע צבאי וכן בצילומים מתוך ועידת ותיקי מלחמה שהשתתף בה קים בסוף החודש שעבר, כך על פי NK News, המספק חדשות וניתוח על המשטר המסוגר.

במהלך הופעותיו הפומביות הקודמות בפגישת פוליטבורו שנערכה ב-29 ביוני ובפגישה עם מוזיקאים ב-11 ביולי, המדבקה המסתורית לא נראתה, על פי האאוטלט.

נראה כי הצילומים הרשמיים סיננו את החותם מראשו של קים בחודש שעבר, אם כי חדשות NK דיווחו כי תמונות ממלכתיות כן הראו אותה.

(צילום: NK NEWS)

זהו הפרט האחרון המוזר לגבי מצב בריאותי של השליט, לאחר שחודש לפני כן תמונות שהראו כי בן ה-37 איבד נתח גדול ממשקלו מה שגרם לכך שצפון קויראנים רבים היו "שבורי לב" כשראו כי איבד ממשקלו.

האתר 38 North, המנתח את הממלכה, דיווח כי ייתכן שקים נטל תרופות לירידה במשקל או עבר הליך ניתוח של קיצור שרוול קיבה או מעקף קיבה.

אחרים טענו כי מגפת COVID-19 גרמה לו לנקוט בפעולות בריאותיות דרסטיות מכיוון שהשמנת יתר חולנית ומחלות לב וכלי דם סביר הן גורמים לחולי בסיכון גבוה.

קים גם הציג סימנים מוזרים על גופו בעבר. במהלך הופעה במאי 2020 לאחר היעדרות ממושכת שעוררה ספקולציות כי עבר התקף לב או מת, כתם כהה בזרועו גרם למומחים רפואיים להציע שזה קשור לבעיית לב. הסימן עדיין גלוי אך דהה.

YOU MIGHT ALSO LIKE