400 תחתוני נשים נמצאו בביתו של גבר שנעצר בחשד לניסיון אונס
בן 27 מאלבמה שפרץ לביתה של אישה במטרה לתקוף אותה מינית, הואשם ב-50 עבירות של מציצנות, פריצה, מעקב, והחזקת כרטיסי אשראי

גבר מאלבמה נעצר לאחר שפרץ לביתה של אישה במטרה לתקוף אותה מינית, ובחיפוש בביתו נמצאו למעלה מ-400 תחתוני נשים.

ג'ון תומאס אודה (צילום: משרד השריף המחוזי)

ג'ון תומאס אודה בן ה-27, נכנס שלא כחוק לביתה של האישה בעיר דות'ן ב-10 ביולי, כאשר מטרתו, כפי שהחוקרים קבעו, הייתה לתקוף אותה מינית.

על פי מפקד משטרת דות'ן, סגן סקוט אוונס, האישה נאבקה באודה. "הקורבן טענה כי פורץ זכר נכנס לביתה, וכי היא והחשוד נאבקו פיזית. היא נפצעה קלות, וקיבלה טיפול בבית החולים המקומי".

יממה לאחר הפריצה, המשטרה קיבלה צו מבית המשפט וערכה חיפוש בביתו של אודה – שם הכוחות מצאו מעל ל-400 תחתונים וחזיות של נשים.

מהחקירה עלה כי לא מדובר בפעם הראשונה שאודה פורץ לבית של אותה אישה. עשרה ימים לפני כן, ב-1 ביולי, אודה נכנס לביתה וגנב קונסולת משחקים – אותה מכר כמה ימים לאחר מכן.

כמו כן, החוקרים אספו את כל המכשירים האלקטרוניים האישיים של אודה, כולל הטלפון הנייד שלו – שם נתגלו מעל 50 תמונות חשודות, חלקן של כרטיסי אשראי של הקורבן וכרטיס הביטוח לאומי של הבן שלה, כשברקע הרהיטים האישיים בביתה.

כאשר התעמת אל מול הראיות, אודה הודה כי הוא פרץ לביתה של אישה אחרת ב-29 במארס, כאשר לפני כן הגיע לאותה דירה כדי לצפות באישה מתפשטת דרך החלון.

המשטרה המקומית מסרה כי בשנת 2019, אודה הואשם כי גנב תחתונים מחדר הכביסה הקהילתי במתחם הדירות שבו הוא גר.

כעת, הוא מואשם ב-50 עבירות של מציצנות, פריצה, מעקב פלילי מחמיר, ניסיון אונס ושתי עבירות של החזקת כרטיס אשראי לא חוקי או חיוב שלא כדין. הוא מחוזק בכלא עם סכום ערבות על סך מיליון דולרים.

YOU MIGHT ALSO LIKE