השחקן סשה ברון כהן תובע מכון קנאביס בכ-10 מיליון דולר
הקומיקאי היהודי הגיש תביעה לאחר שהחברה שבמסצ'וסטס השתמשה בדמותו של בוראט על שלט חוצות. "ברון כהן מעולם לא השתמש בקנאביס ולא ישתתף בקמפיין פרסומי כזה"

הקומיקאי היהודי-בריטי, סשה ברון כהן, תבע מכון קנאביס במסצ'וסטס, וזאת בגלל שלדבריו הם השתמשו באחת הדמויות האייקוניות שלו על שלט חוצות ללא רשותו  - כך על פי מסמכים שהוגשו לבית המשפט המחוזי בבוסטון.

סשה ברון כהן בדמותו של בוראט (צילום: AP)

שלט החוצות של חברת “Solar Therapeutics Inc” , שהיה תלוי בסומרסט, הראה את ברון כהן בדמות המוכרת שלו בוראט, איתה הוא זכה בפרס גלובוס הזהב כשחקן הקומי הטוב ביותר, כאשר הוא עם שתי אגודלים למעלה וצמד המילים “It’s nice!” כתוב – אחד מהביטויים שמלווים את מעריצי הסרט עד היום.

"באמצעות שימוש במודעה, הנאשמים העבירו באופן שקרי לציבור כי מר ברון הן אישר את המוצרים שלהם וכי הוא מזוהה עם העסק שלהם", נכתב במכתב התלונה שהוגש ביום שני. "להפך, בר ברון כהן מעולם לא השתמש בקנאביס בחייו. הוא לעולם לא ישתתף בקמפיין פרסומי לקנאביס, לא תמורת שום סכום כסף".

שלט החוצות שהיה תלוי בכביש המהיר של מסצ'וסטס, הוסר כבר באפריל – שלושה ימים לאחר שעורכי דינו של ברון כהן שלחו מכתב התראה לבית העסק לקנאביס.

"מר ברון כהן מגן מאוד על הדימוי והאישיות שלו, וכן גם על הדמויות שלו. מר ברון כהן מקפיד מאוד על האופן בו הוא משתמש בפרסונה שלו ובדמויות שלו, כדי לקיים אינטרקציה עם מעריציו והציבור הרחב", נכתב אז.

השחקן היהודי, יחד עם החברה שבבעלותו בקליפורניה "Please You Can Touch", תובעים את החברה פיצויים בסך 9 מיליון דולרים.

עורך הדין של חברת “Solar Therapeutics Inc”, אמר שהם מודעים לתביעה: "עם קבלת המכתב מיועצו המשפטי של מר ברון כהן, 'סולאר' ביקשה מיד מחברת השלטים להסיר את המודעה המדוברת. מכיוון שהתיק פעיל בבית המשפט, איננו יכולים להגביר מעבר".

YOU MIGHT ALSO LIKE