חשיפה: העיתונאי חשוקג'י ניהל חיים כפולים לפני שנרצח
לפי פודקאסט חדש, העיתונאי הסעודי ניהל שתי מערכות יחסים בו זמנית, הסתיר זאת מהנשים, ואף התחתן עם אחת מהן בחשאי. "הוא לא נתן לאף אחד מבט על חייו"

העיתונאי ג'מאל חשוקג'י, שעונה ובותר בקונסוליה הסעודית באיסטנבול ב-2018, חיי חיים כפולים עם שתי נשים שונות בתקופה בה הוצא להורג – כך על פי פודקאסט חדש של יהאו! חדשות, 'ארץ הקונספירציה'.

ג'מאל חשוקג'י (צילום: Getty Images)

כזכור, חשוקג'י הגיע לקונסוליה של ערב הסעודית ב-2 באוקטובר באותה שנה, כדי להביא מסמכים הדרושים לו כדי להינשא לארוסתו האטיס צ'נגיז. עם זאת, באותה תקופה, לאחרונה לא היה מושג שבעלה לעתיד נפגש עם הדיילת המצרית חנן אל-אטר, וגם שהוא התחתן איתה בחשאי בווירג'יניה רק ארבעה חודשים קודם לכן.

"הוא אמר לי, כשהוא הציע לי נישואין, שאין לו עוד אישה בחייו", אמרה צ'נגיז ליהאו! חדשות. גם הדיילת המצרית העידה כי לא ידעה צ'נגיז, שפגשה את חשוקג'י בזמן שאל-אטר נעצרה לעשרה ימים על ידי סוכני ביטחון מאיחוד האמירויות שחקרו אותה על הזוגיות עם העיתונאי.

אל-אטר סיפרה שהיא הפכה למטרה עבור עיתואים, שרדפו אחריה כשהחלה להיפגש עם חשוקג'י בביתו בוושינגטון, אי שם בחודשים הראשונים של 2018, אז הייתה מגיעה פעמיים בחודש לעיר הבירה בשביל עבודה. זמן לא רב לאחר מכן, חשוקג'י הציע לה נישואין, ובהודעה שהראתה הוא כתב לה: "את תהיי הכלה המאושרת ביותר".

"אני זורק את עצמי עליך, אני אנשק ואשמח אותך. אני מביא שרשרת או בושם שקניתי עבורך כדי לשמח אותך", הוא שלח לאל-אטר בהודעה, כפי שפורסם בפרק הפודקאסט ששמו "סיפור של שתי נשים".

העיתונאי והדיילת נישאו בטקס אסלאמי שערך אימאם במסגד בצפון וירג'יניה ב-2 ביוני, בדיוק ארבעה חודשים לפני הרצח, כך על פי רישומי בית המשפט שנדבקו על ידי יהאו!. כמו כן הוצגו קבלות של שתי טבעות אשר קנה לה בסכום של 2,000 דולר בחנות מקומית. עם זאת, הם מעולם לא קיבלו רישיון נישואין אזרחי, כלומר האיחוד לא היה מחייב מבחינה משפטית.

באותו אביב, חשוקג'י החל לערוך טיסות תכופות לאיסטנבול כדי לראות את צ'נגיז, ולאשתו הטרייה הסביר את הנסיעות בכך שאחותו נמצאת בעיר הטורקית. לא עבר זמן רב, וחשוקג'י הציע גם לה נישואין.

העיתונאי שיקר לאביה של צ'נגיז, אשר החל לחקור את חשוקג'י על כוונותיו ועל הרקע שלו, נזכרה צ'נגיז. "אבי ידע היטב שערבים מתחתנים יותר מפעם אחת באותו זמן. ואז הוא שאל אותו, 'אתה בטוח שאתה לא נשוי? זו נקודה רגישה מעט עבור אבי", סיפרה, והוסיפה כי בעלה לעתיד התעקש, "אני לא נשוי, אני גרוש".

חבריו של חשוקג'י העידו כי העיתונאי נטה להסתיר עוד חלקים בחייו. "אם מישהו יושב מולך... ויגיד לך שג'מאל סיפר להם הכול, הם משקרים לך במאה אחוזים", אמר מוחמד סולטן, פעיל זכויות אדם מצרי-אמריקני, ששיתף פעולה עם חשוקג'י.

"ג'מאל חילק את חייו, הוא סיפר לאנשים שונים דברים מסוימים על חייו. הוא לא נתן לאף אחד מבט מלא על החיים שלו. הוא שמר את כל זה עם עצמו, והוא נתן לאנשים שונים את הדברים שהם צריכים לדעת. אז לא היה לי מושג לגבי חנן", אמר סולטן.

YOU MIGHT ALSO LIKE