עונש חסר תקדים לפדופיל באורגון: 275 שנות מאסר על סדרה של תקיפות לאורך שש שנים
הנאשם הורשע ב-29 עבירות מין. בין הקורבנות: ארבע קטינות. התובע המחוזי: ״יש לפחות שתי נפגעות נוספות״

אורגון: גזר דין חסר תקדים נגד פדופיל מורשע: אדם שנמצא אשם בעשרות עבירות מין נגד ילדות קטנות נידון ליותר מ-275 שנות מאסר - עונש שהתובע אמר כי ״לא נשמע כמוהו״.

טריסטן ריי סטנטון בן ה-34 מרוזבורג קיבל את גזר דינו משופטת במחוז דאגלס, לאחר שהורשע ב-29 סעיפים של עבירות מין, בין היתר כנגד ארבע קטינות בין שנת 2014 לשנה שעברה.

טריסטן ריי סטנטון בעת הקראת גזר הדין

השופטת בתיק של סטנטון גזרה עשרה עונשים של 25 שנים כל אחד – שאותם סטנטון ירצה ברצף - בגין שבעה סעיפים על מעשי סדום מדרגה ראשונה, ושלושה סעיפים של אונס בדרגה ראשונה. סטנטון קיבל גם עונשים נפרדים של 75, 45 ו -36 חודשים על סעיפים אחרים, כולל התעללות מינית מדרגה ראשונה, שגם אותם הוא ירצה ברצף.

"אין שום דבר שאני יכולה לומר לכם שיכול לשפר את המצב הזה,״ אמרה השופטת אן מארי סימונס לקורבנות, בעת מתן גזר הדין. ״לא יהיה שום דבר טוב שינבע מהמקרה הזה.”

התובע המחוזי ריק ווסנברג

התובע המחוזי הממונה על התיק ריק ווסנברג אמר כי הוא מעריך שסטנטון תקף שתי נערות נוספות לכל הפחות. "אני לא יכול להגיד לך כשאני עומד כאן כמה קורבנות נוספים היו לו!" צעק התובע בבית המשפט כשהוא מכוון שתי ידיים לכיוון של סטנטון, שלא פנה לשופטת כלל לפני שגזרה את דינו. "אף אחת מהבנות האלה לא יכלה לבוא לדבר איתך היום, אבל הן היו כל כך אמיצות השסכימו לדבר מול המושבעים," המשיך ווסנברג.

גזר הדין הסופי הסתכם ב-3,306 חודשים - או 275 וחצי שנות מאסר. עורך דינו של סטנטון ביקש 25 שנות מאסר במקביל על כל האישומים.

.

YOU MIGHT ALSO LIKE