אסון במהלך טיול החג: שני ילדים נהרגו, בת 6 עדיין נעדרת
תשעה בני משפחה יצאו ביום שישי האחרון לנסיעה ברכב שטח לאורך נחל באריזונה ונקלעו לשטפונות שגבו מהם מחיר יקר. אחיה של הילדה ובן דודו אותרו ללא רוח חיים. השאר חולצו על ידי מסוק

חיפושים נרחבים מתנהלים אחרי ילדה בת 6 שנסחפה בשטפונות עם בני משפחתה ברכבם במהלך טיול חג הודיה סמוך לנחל בסין טונטו, באריזונה. אמש אותרה נעל שלגביה מאמינים כי היא שייכת לווילה רוולינגס הנעדרת מאז יום שישי.

ווילה רוולינגס

הנעל נמצאה כ-200 מטר מהאזור בו נראתה לאחרונה כאשר נקלעה עם שמונה מבני משפחתה למזג האוויר הסוער שהביא להתדרדרות רכב השטח שלהם לתוך זרם מים עוצמתי. ארבעה ילדים ושני מבוגרים חולצו על ידי מסוק, אולם 3 ילדים לא הספיקו להמלט מכלי הרכב שנסחף עימם בשטפונות.

מאמצי החיפושים נמשכים

שניים מהם, אחיה של ווילה בן ה-5 ובן דודה אותרו ללא רוח חיים ביום שבת, והיא כאמור, עדיין מוגדרת נעדרת. "מצאנו נעל בין חורבות השטפון, שאנו סבורים כי היא שייכת לילדה הקטנה אותה אנחנו מחפשים", מסר שריף מחוז גילה, בו אירע האסון.

כלי רכב השטח בו נסעה המשפחה

למעלה מ-100 מתנדבים התייצבו אתמול לטובת הסריקות אחר בת ה-6, כשהם מתפצלים לקבוצות קטנות הנעות בתוך הסבך הבוצי לאורך הנחל ומנסים לאתר את ווילה שלבשה ג'ינס וג'קט ורוד בעת האירוע.

שני הוריה של ווילה, דניאל ולייסי, חולצו מכלי הרכב, אך, בנם קולבי ובן דודו, אוסטין כאמור, נסחפו בזרם העצום, וגופותיהם נמצאו כ-600 מטר ממקום האירוע.

אזור האסון

הרשויות טוענות כי האזור הוגדר כסגור לתנועה ושלטי אזהרה הוצבו בו. ביום שישי בו אירע האסון, השירות המטאורולוגי פרסם אזהרת שטפונות בבסין טונטו כאשר כמות משקעים של 2 אינץ' נמדדה במקום. כל זאת, בליווי סחף מים שנגרם כתוצאה משלג שנמס וזרם מההרים, יצרו את מלכודת הטבע שהביאה לטרגדיה הקשה. 

משפחת רוולינגס. קולבי (למטה מימין) לא שרד ואחותו (לצידו) עדיין נעדרת

YOU MIGHT ALSO LIKE