ניו יורק: פריצה לאחוזת מיליארדר הקניונים
דון גרמזיאן עומד בראש חברת טריפל 5 הקנדית שבבעלותה מתחמי חנויות מהגדולים בארה"ב. ביום שבת האחרון הוא שהה מחוץ לבית מגוריו בעל שלוש הקומות כאשר מערכת ההתרעה בישרה לו כי השודדים שוהים במקום. המשטרה פרסמה סרטון המתעד את תחילת האירוע, כנראה מתוך תקווה שייסע במעצר החשודים

משטרת ניו יורק התירה לפרסום סרטון מצלמות אבטחה המתעד ארבעה רעולי פנים אשר בהמשך, פרצו לאחוזתו של מיליארדר בברונקס וגנבו ממנה רכוש אישי ובתוכו תכשיטים, בסכום כולל של 140 אלף דולר.

הפריצה לבית המגורים בריברדייל המוערך בכ-3.6 מיליון דולר, בבעלותו של טייקון מרכזי הקניות, דון גרמזיאן, התרחשה בערב יום שבת האחרון.

בתיעוד ניתן לראות את החשודים מתגנבים מסביב לאחוזה כאשר אחד מהם נושא תרמיל.

מטרת הפרסום היא סיוע בזיהוי החשודים שכן, בשלב זה עדיין לא דווח על אף מעצר.

תיעוד הפריצה ביום שבת. צילום: NYPD

לגרמזיאן נודע על הפריצה המתחוללת בביתו בזמן אמת, תודות להתרעת האבטחה שהופעלה כאשר הוא שהה מחוץ לעיר. לכלי התקשורת סיפר כי איש לא נפגע במהלכה.

בעל האחוזה הוא נשיא טריפל 5, חברה קנדית בבעלות משפחתית המפעילה את מרכז הקניות "אמריקן דרים" בניו ג'רזי, את "מול אוף אמריקה" במיניסוטה וכן את "ווסט אדמונטון מול" באלברטה, המוגדר כמתחם הקניות הגדול בצפון אמריקה.

אחוזתו של גרמיזאן, אשר על פי פורבס מוערך בכ-2 מיליארד דולר, מכילה שלוש קומות וממוקמת בווילנובה הייאטס, אזור מגורים בו פועל צוות אבטחה פרטי. דיירי המקום מספרים כי שימשו כיעד עבור פורצים במספר מקרים בעבר.

"זה מאוד עצוב, אנחנו אוהבים את ריברדייל. אני לא יודע כיצד המשטרה תוכל להחזיר את הביטחון. התושבים כאן לא רוצים לגור בכלוב", אמר לכלי התקשורת אחד השכנים.

YOU MIGHT ALSO LIKE